סביבת פיתוח אופליין לc#
-
הדרישות:
א) התקנה אופליין
ב) נוחה ועובדת בקצב טוב ( על מחשב עם מעבד i5 דור 10 ו8 ראם)
ג) כוללת אפשרות לקמפול לexe
מייקרוסופט ויזואל סטודיו לא עונה על הדרישה הראשונה....
תודה רבה!פוסט זה נמחק! -
פוסט זה נמחק!
-
פוסט זה נמחק!
-
הדרישות:
א) התקנה אופליין
ב) נוחה ועובדת בקצב טוב ( על מחשב עם מעבד i5 דור 10 ו8 ראם)
ג) כוללת אפשרות לקמפול לexe
מייקרוסופט ויזואל סטודיו לא עונה על הדרישה הראשונה....
תודה רבה!@מישהו12 אמר בסביבת פיתוח אופליין לc#:
מייקרוסופט ויזואל סטודיו לא עונה על הדרישה הראשונה....
זה כן תומך בהתקנה אופליין תסתכל כאן איך
-
@מישהו12 לא מדויק בכלל
את הקובץ מטמון מקומי שאתה יוצר ע"י CMD
אתה מעתיק למחשב אחר ומתקין דרכו -
@מישהו12 תסתכל בהמשך (שורה מתחת) מה שכתוב
If you want to create an offline cache to install Visual Studio on another computer, see the Use the command line to create a local cache section of this page for information about how to create a local cache, or the Create a network installation of Visual Studio page for information about how to create a network cache. -
@מישהו12 תסתכל בהמשך (שורה מתחת) מה שכתוב
If you want to create an offline cache to install Visual Studio on another computer, see the Use the command line to create a local cache section of this page for information about how to create a local cache, or the Create a network installation of Visual Studio page for information about how to create a network cache. -
@מישהו12 תסתכל בהמשך (שורה מתחת) מה שכתוב
If you want to create an offline cache to install Visual Studio on another computer, see the Use the command line to create a local cache section of this page for information about how to create a local cache, or the Create a network installation of Visual Studio page for information about how to create a network cache.@shloimy זה מה שאמרתי לך
יש שם בעמוד הוראות ברורות איך ליצור מטמון מקומי שאותו מעתיקים
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות