לא מצליח לצרוב ביאנג עקב בעיה בדרייברים
-
ניסיתי לצרוב גירסא ליאנג על פי המדריך הזה
התקנתי הכל לפי ההוראות
בפועל הדרייברים הותקנו אך בסיום ההתקנה המחשב כותב שההתקנה לא הצליחה למרות שכשאני מנסה להתקין מחדש הוא כותב שזה מותקן כבר
ואז כשאני פותח את אודין ומכניס את המכשיר על מצב הורדה אמור להופיע סימון בצד כפי שכתוב במדריך, אך בפועל אצלי זה לא קורה.
האפשרויות למפתחים ואיתור באגים מופעל, המשב מזהה את הפלאפון כך שזה לא בעיה בחיבור.
השאלה מהי הבעיה?
אשמח לפיתרון,
תודה. -
ניסיתי לצרוב גירסא ליאנג על פי המדריך הזה
התקנתי הכל לפי ההוראות
בפועל הדרייברים הותקנו אך בסיום ההתקנה המחשב כותב שההתקנה לא הצליחה למרות שכשאני מנסה להתקין מחדש הוא כותב שזה מותקן כבר
ואז כשאני פותח את אודין ומכניס את המכשיר על מצב הורדה אמור להופיע סימון בצד כפי שכתוב במדריך, אך בפועל אצלי זה לא קורה.
האפשרויות למפתחים ואיתור באגים מופעל, המשב מזהה את הפלאפון כך שזה לא בעיה בחיבור.
השאלה מהי הבעיה?
אשמח לפיתרון,
תודה.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות