שלוחת ניתוב שיחה - הודעת 'כל עמדות תפוסות'
-
אני מעוניין לעשות שלוחת ניתוב למענה אנושי - כאשר אם יש כבר קו אחד שמקבל כעת מענה - המתקשר הבא ישמע 'כל העמדות תפוסות'.
אני לא מצליח להגדיר את זה בצורה נכונה.
type=routing routing_count=yes routing_count_1=1 routing_start=1 routing1=052710000 routing_count_wait_menu=yes routing_count_wait_menu_play=1 routing_end_time=25 routing_end_next=yes music_on_hold=noאלו ההגדרות ששמתי. מישהו?
-
תגדיר את זה מעבר לשלוחות שונות - לפי כמות מאזינים
-
אני מעוניין לעשות שלוחת ניתוב למענה אנושי - כאשר אם יש כבר קו אחד שמקבל כעת מענה - המתקשר הבא ישמע 'כל העמדות תפוסות'.
אני לא מצליח להגדיר את זה בצורה נכונה.
type=routing routing_count=yes routing_count_1=1 routing_start=1 routing1=052710000 routing_count_wait_menu=yes routing_count_wait_menu_play=1 routing_end_time=25 routing_end_next=yes music_on_hold=noאלו ההגדרות ששמתי. מישהו?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות