בקשת מידע | סמארט באס D8
-
מישהו יודע מה ההבדל בינו לבין Q2? נראה לי זה סה"כ השיטה הקבועה של סאמוויקס שכל נגן טוב בטיפה מקודמו....
ראו כאן: https://www.samvix.com/he/products/נגן-mp3-סאמויקס-סמארטבאס-samvix-d8
וכאן: https://www.samvix.com/he/products/נגן-סמארטבאס-q2-סאמויקס-mp3 -
מישהו יודע מה ההבדל בינו לבין Q2? נראה לי זה סה"כ השיטה הקבועה של סאמוויקס שכל נגן טוב בטיפה מקודמו....
ראו כאן: https://www.samvix.com/he/products/נגן-mp3-סאמויקס-סמארטבאס-samvix-d8
וכאן: https://www.samvix.com/he/products/נגן-סמארטבאס-q2-סאמויקס-mp3@צדיק-תמים הוא בכלל לא ברמה של Q2
הם חסמו הכל
והוא יותר שמן
יותר גרוע מסמארטבאס רגיל -
@צדיק-תמים הוא בכלל לא ברמה של Q2
הם חסמו הכל
והוא יותר שמן
יותר גרוע מסמארטבאס רגיל@אני-בעצמי אמר בבקשת מידע | סמארט באס D8:
הם חסמו הכל
מה חסמו לדוגמה? באתר של סאמוויקס כתוב שיש לו אותן תכונות.
-
@אני-בעצמי אמר בבקשת מידע | סמארט באס D8:
הם חסמו הכל
מה חסמו לדוגמה? באתר של סאמוויקס כתוב שיש לו אותן תכונות.
@צדיק-תמים את כל האופציות לפריצה
-
מישהו יודע מה ההבדל בינו לבין Q2? נראה לי זה סה"כ השיטה הקבועה של סאמוויקס שכל נגן טוב בטיפה מקודמו....
ראו כאן: https://www.samvix.com/he/products/נגן-mp3-סאמויקס-סמארטבאס-samvix-d8
וכאן: https://www.samvix.com/he/products/נגן-סמארטבאס-q2-סאמויקס-mp3@צדיק-תמים זה נגן מבוסס מערכת אחרת לגמרי.
לא קשור או דומה בכלל לצורה שעבד הQ2 -
@צדיק-תמים זה נגן מבוסס מערכת אחרת לגמרי.
לא קשור או דומה בכלל לצורה שעבד הQ2 -
@צדיק-תמים אמר בבקשת מידע | סמארט באס D8:
@שמואל אז איך יש בו את כל הפונקציות שהיו בQ2?
יכול להיות שהם בנו..
אבל זה לא אותה מערכת בכלל.
-
@צדיק-תמים אאל"ט אני חושב שQ2 זה בכלל אנדרואיד וה D8 הוא מבוסס לינוקס...
-
@צדיק-תמים אאל"ט אני חושב שQ2 זה בכלל אנדרואיד וה D8 הוא מבוסס לינוקס...
@מוטי-מן אמר בבקשת מידע | סמארט באס D8:
Q2 זה בכלל אנדרואיד
נכון.
@מוטי-מן אמר בבקשת מידע | סמארט באס D8:
לינוקס
זה לא רק במחשבים?
-
@מוטי-מן אמר בבקשת מידע | סמארט באס D8:
Q2 זה בכלל אנדרואיד
נכון.
@מוטי-מן אמר בבקשת מידע | סמארט באס D8:
לינוקס
זה לא רק במחשבים?
@צדיק-תמים אמר בבקשת מידע | סמארט באס D8:
@מוטי-מן אמר בבקשת מידע | סמארט באס D8:
לינוקס
זה לא רק במחשבים?
מה פתאום?
יש המון מכשירים דיגטליים שפועלים על ליבת לינוקס... מנגנים (ע"ע רוקבוקס ז"ל) ועד למצלמות דיגטליות ונסתרות וכו' וכו' -
@צדיק-תמים אמר בבקשת מידע | סמארט באס D8:
@מוטי-מן אמר בבקשת מידע | סמארט באס D8:
לינוקס
זה לא רק במחשבים?
מה פתאום?
יש המון מכשירים דיגטליים שפועלים על ליבת לינוקס... מנגנים (ע"ע רוקבוקס ז"ל) ועד למצלמות דיגטליות ונסתרות וכו' וכו'@מוטי-מן אמר בבקשת מידע | סמארט באס D8:
@צדיק-תמים אמר בבקשת מידע | סמארט באס D8:
@מוטי-מן אמר בבקשת מידע | סמארט באס D8:
לינוקס
זה לא רק במחשבים?
מה פתאום?
יש המון מכשירים דיגטליים שפועלים על ליבת לינוקס... מנגנים (ע"ע רוקבוקס ז"ל) ועד למצלמות דיגטליות ונסתרות וכו' וכו'בקיצור: מערכת שהם בנו. כמו ש @שמואל אמר...
-
@מוטי-מן אמר בבקשת מידע | סמארט באס D8:
@צדיק-תמים אמר בבקשת מידע | סמארט באס D8:
@מוטי-מן אמר בבקשת מידע | סמארט באס D8:
לינוקס
זה לא רק במחשבים?
מה פתאום?
יש המון מכשירים דיגטליים שפועלים על ליבת לינוקס... מנגנים (ע"ע רוקבוקס ז"ל) ועד למצלמות דיגטליות ונסתרות וכו' וכו'בקיצור: מערכת שהם בנו. כמו ש @שמואל אמר...
@צדיק-תמים אמר בבקשת מידע | סמארט באס D8:
@מוטי-מן אמר בבקשת מידע | סמארט באס D8:
@צדיק-תמים אמר בבקשת מידע | סמארט באס D8:
@מוטי-מן אמר בבקשת מידע | סמארט באס D8:
לינוקס
זה לא רק במחשבים?
מה פתאום?
יש המון מכשירים דיגטליים שפועלים על ליבת לינוקס... מנגנים (ע"ע רוקבוקס ז"ל) ועד למצלמות דיגטליות ונסתרות וכו' וכו'בקיצור: מערכת שהם בנו. כמו ש @שמואל אמר...
אז תכלס, מה יותר טוב?
-
@צדיק-תמים אמר בבקשת מידע | סמארט באס D8:
@מוטי-מן אמר בבקשת מידע | סמארט באס D8:
@צדיק-תמים אמר בבקשת מידע | סמארט באס D8:
@מוטי-מן אמר בבקשת מידע | סמארט באס D8:
לינוקס
זה לא רק במחשבים?
מה פתאום?
יש המון מכשירים דיגטליים שפועלים על ליבת לינוקס... מנגנים (ע"ע רוקבוקס ז"ל) ועד למצלמות דיגטליות ונסתרות וכו' וכו'בקיצור: מערכת שהם בנו. כמו ש @שמואל אמר...
אז תכלס, מה יותר טוב?
@פוצי-מוצי אמר בבקשת מידע | סמארט באס D8:
@צדיק-תמים אמר בבקשת מידע | סמארט באס D8:
@מוטי-מן אמר בבקשת מידע | סמארט באס D8:
@צדיק-תמים אמר בבקשת מידע | סמארט באס D8:
@מוטי-מן אמר בבקשת מידע | סמארט באס D8:
לינוקס
זה לא רק במחשבים?
מה פתאום?
יש המון מכשירים דיגטליים שפועלים על ליבת לינוקס... מנגנים (ע"ע רוקבוקס ז"ל) ועד למצלמות דיגטליות ונסתרות וכו' וכו'בקיצור: מערכת שהם בנו. כמו ש @שמואל אמר...
אז תכלס, מה יותר טוב?
ברור שQ2
תחשוב: זה של גוגל וזה של סאמוויקס...
-
@פוצי-מוצי אמר בבקשת מידע | סמארט באס D8:
@צדיק-תמים אמר בבקשת מידע | סמארט באס D8:
@מוטי-מן אמר בבקשת מידע | סמארט באס D8:
@צדיק-תמים אמר בבקשת מידע | סמארט באס D8:
@מוטי-מן אמר בבקשת מידע | סמארט באס D8:
לינוקס
זה לא רק במחשבים?
מה פתאום?
יש המון מכשירים דיגטליים שפועלים על ליבת לינוקס... מנגנים (ע"ע רוקבוקס ז"ל) ועד למצלמות דיגטליות ונסתרות וכו' וכו'בקיצור: מערכת שהם בנו. כמו ש @שמואל אמר...
אז תכלס, מה יותר טוב?
ברור שQ2
תחשוב: זה של גוגל וזה של סאמוויקס...
@צדיק-תמים אמר בבקשת מידע | סמארט באס D8:
תחשוב: זה של גוגל וזה של סאמוויקס
אתה גם יכול לחשוב זה לינוקס ושל סאמוויקס (לינוקס נראה לי יותר מוצלח)
-
@צדיק-תמים אמר בבקשת מידע | סמארט באס D8:
תחשוב: זה של גוגל וזה של סאמוויקס
אתה גם יכול לחשוב זה לינוקס ושל סאמוויקס (לינוקס נראה לי יותר מוצלח)
-
@צדיק-תמים הוא בכלל לא ברמה של Q2
הם חסמו הכל
והוא יותר שמן
יותר גרוע מסמארטבאס רגיל@אני-בעצמי אמר בבקשת מידע | סמארט באס D8:
@צדיק-תמים הוא בכלל לא ברמה של Q2
הם חסמו הכל
והוא יותר שמן
יותר גרוע מסמארטבאס רגיל -
אני בדקתי הרבה נגנים של סמויקאס וכל נגן חדש שיש להם הם מ ורדים משהו לדוגמה בסמרט באס 3 אין אפשרות לגזור ומגע יותר דפוק ושפותחים תמונות או שיר זה חוזר לראשי אז לפני שאתם קונים תבדקו טוב אם יש את מה שאתם רוצים
-
@צדיק-תמים אמר בבקשת מידע | סמארט באס D8:
תחשוב: זה של גוגל וזה של סאמוויקס
אתה גם יכול לחשוב זה לינוקס ושל סאמוויקס (לינוקס נראה לי יותר מוצלח)
@איש-אמת לינוקס זה ממש לא של סאמוויקס מסתבר שהם לקחו משהו קיים וערכו אותם כמו כול התוכנות שלהם בכל מקרה ברור שאנדרואיד זה הרבה יותר טוב(בפרט אם פורצים אותו)
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות