בעיות באאוטלוק
-
@CRUL30 כפתור PrtSc
-
@CRUL30 כפתור PrtSc
@A0533057932 אמר בבעיות באאוטלוק:
@CRUL30 כפתור PrtSc
את זה ידעתי התכוונתי איזה כמה מקשים שלוחצים ואז אפשר לבחור איזה קטע במסך אני רוצה לצלם
-
@A0533057932 אמר בבעיות באאוטלוק:
@CRUL30 כפתור PrtSc
את זה ידעתי התכוונתי איזה כמה מקשים שלוחצים ואז אפשר לבחור איזה קטע במסך אני רוצה לצלם
@CRUL30 Alt + PrtSc מצלם רק את החלון הפתוח
-
@A0533057932 אמר בבעיות באאוטלוק:
@CRUL30 כפתור PrtSc
את זה ידעתי התכוונתי איזה כמה מקשים שלוחצים ואז אפשר לבחור איזה קטע במסך אני רוצה לצלם
@CRUL30 אני עדין לא רואה תקלה?
-
@CRUL30 אני עדין לא רואה תקלה?
@A0533057932 זה פשוט ככה כבר בע שעה ובפעם הקודמת זה לקח שעה
-
@A0533057932 זה פשוט ככה כבר בע שעה ובפעם הקודמת זה לקח שעה
-
@CRUL30 Alt + PrtSc מצלם רק את החלון הפתוח
@A0533057932 תודה בכל אופן
-
@A0533057932 תודה בכל אופן
@CRUL30 באם זה עדין אקטואלי תזכר אותי
אני זמין שוב -
@CRUL30 באם זה עדין אקטואלי תזכר אותי
אני זמין שוב@A0533057932 אז מה הפתרון
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
