איך אני עושה שאני יכול לראות סרטים בלי שצטרך להודיד
-
-
@בינו-המלך אמר באיך אני עושה שאני יכול לראות סרטים בלי שצטרך להודיד:
@שרגי זה לא אמור להוריד לך זה אמור לפתוח לך וזהו
תלוי מה גודל הקובץ!
-
@בינו-המלך אמר באיך אני עושה שאני יכול לראות סרטים בלי שצטרך להודיד:
@שרגי זה לא אמור להוריד לך זה אמור לפתוח לך וזהו
תלוי מה גודל הקובץ!
-
@חברים נכון צודק.
אבל אם זה גדול מדי אז גם לשלוח במייל אי אפשר, רק על ידי גמבו מייל
ואם אפשר מסתמא שאפשר לפתוח גם...@בינו-המלך אמר באיך אני עושה שאני יכול לראות סרטים בלי שצטרך להודיד:
אבל אם זה גדול מדי אז גם לשלוח במייל אי אפשר, רק על ידי גמבו מייל
צודק!
אבל יש פעמים שאפי' אם זה פחות מ-25 מ"ב וניתן לשולחו ישירות דרך המייל, עדיין הוא ידרוש לבצע הורדה / או שייקח זמן עד שזה ייפתח. (ולכן יש את התוסף הנ"ל).נ.ב. עדיין לא השתמשתי עם התוסף הנ"ל, כך שאני לא יודע. (אבל נדמה לי, שזה ההסבר
). -
@בינו-המלך אמר באיך אני עושה שאני יכול לראות סרטים בלי שצטרך להודיד:
אבל אם זה גדול מדי אז גם לשלוח במייל אי אפשר, רק על ידי גמבו מייל
צודק!
אבל יש פעמים שאפי' אם זה פחות מ-25 מ"ב וניתן לשולחו ישירות דרך המייל, עדיין הוא ידרוש לבצע הורדה / או שייקח זמן עד שזה ייפתח. (ולכן יש את התוסף הנ"ל).נ.ב. עדיין לא השתמשתי עם התוסף הנ"ל, כך שאני לא יודע. (אבל נדמה לי, שזה ההסבר
). -
@שרגי אמר באיך אני עושה שאני יכול לראות סרטים בלי שצטרך להודיד:
@חברים יש סיכו שאתה שלוח לי
מה לשלוח?
אישי בצאט msammmmmms@gmail.com
בצ'אט, או במייל?

-
@בינו-המלך אמר באיך אני עושה שאני יכול לראות סרטים בלי שצטרך להודיד:
@שרגי איפה במייל? תלחץ על הקובץ עצמו וזהו.
@מתחיל-מומחה הביא את התוסף הנ"ל, כאן ו- כאן. (תחת השם: צפייה בוידיאו במייל ללא הורדה).
עיין כאן למקור, מהיכן הוא הביא זאת, [תוסף מס' 12 ברשימה]. (תחת השם: Gmail Mod).
-
@בינו-המלך אמר באיך אני עושה שאני יכול לראות סרטים בלי שצטרך להודיד:
@שרגי איפה במייל? תלחץ על הקובץ עצמו וזהו.
@מתחיל-מומחה הביא את התוסף הנ"ל, כאן ו- כאן. (תחת השם: צפייה בוידיאו במייל ללא הורדה).
עיין כאן למקור, מהיכן הוא הביא זאת, [תוסף מס' 12 ברשימה]. (תחת השם: Gmail Mod).
-
@שרגי
לסיום,
עיין כאן
(פוסט ראשון), מה לעשות אחרי שקיבלת מענה לשאלה - שבשביל זאת פתחת את האשכול. 
https://mitmachim.top/topic/5390/אולי-לא-ידעתם-תשובה-נכונה-על-שאלה-ששאלתם
-
א אלישי העביר נושא זה מ-מחשבים וטכנולוגיה ב-
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות