נוקיה 2720 החדש
-
@AVI12 אמר בנוקיה 2720 החדש:
יצא כעת לשוק
משהו מכיר יודע
קליטה, שמיעה, תוכנה וכו'
האם נוקיה הצליחו להשתחרר מהבאגים שהיו להם בעבר (שמיעה חלשה, שיחות נכנסות שנעלות וכו') או שזה שוב אותה בדיחה....זה סמביאן?
-
-
@מישהו12 אמר בנוקיה 2720 החדש:
@AVI12 אמר בנוקיה 2720 החדש:
@מישהו12 אמר בנוקיה 2720 החדש:
זה סמביאן?
לא זה KaiOS
מריץ sis?
לא
-
@מישהו12 אמר בנוקיה 2720 החדש:
איזה ישומים הוא יודע להריץ ביקצור?
סוג של APK אבל אין עדיין כ"כ
כי זה דיי חדש
אבל יש להם מובנים את יישומי גוגל@שלומ אמר בנוקיה 2720 החדש:
@מישהו12 אמר בנוקיה 2720 החדש:
איזה ישומים הוא יודע להריץ ביקצור?
סוג של APK אבל אין עדיין כ"כ
כי זה דיי חדש
אבל יש להם מובנים את יישומי גוגלאבל אני לא רוצה חיבור לאינטרנט בכל מקרה תודה.תעדכן אם תדע על ישומי אופליין
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות