איך יכול להיות שקניתי דיסק און קי 64 GB ובפועל היו רק 57GB לשימוש (7 GB שהם לא שמישים)?
-
@שלמה-ווייס אמר באיך יכול להיות שקניתי דיסק און קי 64 GB ובפועל היו רק 57GB לשימוש (7 GB שהם לא שמישים)?:
@דייב אתה באמת אמור לקבל קצת יותר... אז כנראה יש משהו כמו ש @BBN היקר טוען
תוכל לפרט?? מה הכוונה?
-
@שלמה-ווייס אמר באיך יכול להיות שקניתי דיסק און קי 64 GB ובפועל היו רק 57GB לשימוש (7 GB שהם לא שמישים)?:
@דייב אתה באמת אמור לקבל קצת יותר... אז כנראה יש משהו כמו ש @BBN היקר טוען
תוכל לפרט?? מה הכוונה?
@דייב תעלה אולי צילומסך של ניהול דיסקים
-
@דייב זה לא ניהול דיסקים
-
@דייב זה לא ניהול דיסקים
-
@דייב סליחה יצאתי למעריב... זה ווינדוס 10?
-
@דייב בווינדוס 10 לוחצים קליק ימני על התחל ובוחרים בניהול דיסקים
-
@דייב אמר באיך יכול להיות שקניתי דיסק און קי 64 GB ובפועל היו רק 57GB לשימוש (7 GB שהם לא שמישים)?:
גם לפי החישוב שלך ב64GB זה לא אמור להוריד 7GB.....
צודק וזה קצת תעלומה ולכן ארצה בבקשה תמונה של ניהול דיסקים לראות אם יש חלק שלא הוקצה
-
@שלמה-ווייס אמר באיך יכול להיות שקניתי דיסק און קי 64 GB ובפועל היו רק 57GB לשימוש (7 GB שהם לא שמישים)?:
@דייב בטוח ש57? בכל אופן זה כי 64 זה לפי חישוב של 1000000000 בתים לגיגה ובמחשב זה 1024 מגה לגיגה
אני לא גאון גדול.... אבל לפי החישוב של שלמה-זה מתאים לתוצאה העגומה של הקיבולת שלי??
@דייב אמר באיך יכול להיות שקניתי דיסק און קי 64 GB ובפועל היו רק 57GB לשימוש (7 GB שהם לא שמישים)?:
אבל לפי החישוב של שלמה-זה מתאים לתוצאה העגומה של הקיבולת שלי??
-
@דייב אמר באיך יכול להיות שקניתי דיסק און קי 64 GB ובפועל היו רק 57GB לשימוש (7 GB שהם לא שמישים)?:
ב.מה זה קשור לווינדוס זה דיסק און קי?
בגלל שזה ווינדוס זה רק סיבה שהמערכת תקח יותר מקום להפעלה וכד'@חיים-הקטן אין שום הסבר שיוריד יותר מ2 גיגה בשביל זה ובכל אופן זה לא מתרץ למה זה מופיע כ 57 בסך הכולל
-
@דייב אמר באיך יכול להיות שקניתי דיסק און קי 64 GB ובפועל היו רק 57GB לשימוש (7 GB שהם לא שמישים)?:
אבל לפי החישוב של שלמה-זה מתאים לתוצאה העגומה של הקיבולת שלי??
@משחזר-מידע החשבון שלך הוא כמו החשבון שלי, רק לא מסביר היכן נעלמו עוד כ2 ג"ב נוספים
-
@משחזר-מידע החשבון שלך הוא כמו החשבון שלי, רק לא מסביר היכן נעלמו עוד כ2 ג"ב נוספים
@חיים-הקטן ציטוט ממשהו אחר של סנדיסק הבאתי את זה למעלה
נפח האחסון הפנוי לשימוש נמוך מנפח האחסון הכולל של המכשיר, עקב התקנת מערכת הפעלה, תוכנות , ושיטה שונה של מדידת נפח האחסון -
@משחזר-מידע החשבון שלך הוא כמו החשבון שלי, רק לא מסביר היכן נעלמו עוד כ2 ג"ב נוספים
@חיים-הקטן אמר באיך יכול להיות שקניתי דיסק און קי 64 GB ובפועל היו רק 57GB לשימוש (7 GB שהם לא שמישים)?:
רק לא מסביר היכן נעלמו עוד כ2 ג"ב נוספים
בשביל זה ביקש המבקש צילום מסך של ניהול דיסקים
diskmgmt.bat
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
