איך יכול להיות שקניתי דיסק און קי 64 GB ובפועל היו רק 57GB לשימוש (7 GB שהם לא שמישים)?
-
קניתי דיסק אונקי של חברת סאנדיסק 64 GB ובמחשב כותב לי שיש רק 57GB לשימוש-האם מישהו נתקל בזה? (המוכר טוען שכך זה אמור להיות....
@דייב בטוח ש57? בכל אופן זה כי 64 זה לפי חישוב של 1000000000 בתים לגיגה ובמחשב זה 1024 מגה לגיגה
-
קניתי דיסק אונקי של חברת סאנדיסק 64 GB ובמחשב כותב לי שיש רק 57GB לשימוש-האם מישהו נתקל בזה? (המוכר טוען שכך זה אמור להיות....
-
@דייב 57 זה הכל ? או שזה מה שפנוי מהכל
אם זה מה שפנוי ויש עוד ..
אז תנסה לאתחל אותו, אולי זה יגדל קצת -
@bbn אמר באיך יכול להיות שקניתי דיסק און קי 64 GB ובפועל היו רק 57GB לשימוש (7 GB שהם לא שמישים)?:
יגדל
כן, עבר איתחול-לא השתנה משהו....
-
@דייב בטוח ש57? בכל אופן זה כי 64 זה לפי חישוב של 1000000000 בתים לגיגה ובמחשב זה 1024 מגה לגיגה
@שלמה-ווייס אמר באיך יכול להיות שקניתי דיסק און קי 64 GB ובפועל היו רק 57GB לשימוש (7 GB שהם לא שמישים)?:
@דייב בטוח ש57? בכל אופן זה כי 64 זה לפי חישוב של 1000000000 בתים לגיגה ובמחשב זה 1024 מגה לגיגה
אני לא גאון גדול.... אבל לפי החישוב של שלמה-זה מתאים לתוצאה העגומה של הקיבולת שלי??
-
@שלמה-ווייס אמר באיך יכול להיות שקניתי דיסק און קי 64 GB ובפועל היו רק 57GB לשימוש (7 GB שהם לא שמישים)?:
@דייב בטוח ש57? בכל אופן זה כי 64 זה לפי חישוב של 1000000000 בתים לגיגה ובמחשב זה 1024 מגה לגיגה
אני לא גאון גדול.... אבל לפי החישוב של שלמה-זה מתאים לתוצאה העגומה של הקיבולת שלי??
-
@דייב טוב אבל ככה זה אמור להיות מהסיבות הנ"ל
גם לי יש דיסק און קי של סאנדיסק של 64 גיגה וזה גם ככה בדיוק

-
@שלמה-ווייס אמר באיך יכול להיות שקניתי דיסק און קי 64 GB ובפועל היו רק 57GB לשימוש (7 GB שהם לא שמישים)?:
@דייב אתה באמת אמור לקבל קצת יותר... אז כנראה יש משהו כמו ש @BBN היקר טוען
תוכל לפרט?? מה הכוונה?
-
@שלמה-ווייס אמר באיך יכול להיות שקניתי דיסק און קי 64 GB ובפועל היו רק 57GB לשימוש (7 GB שהם לא שמישים)?:
@דייב אתה באמת אמור לקבל קצת יותר... אז כנראה יש משהו כמו ש @BBN היקר טוען
תוכל לפרט?? מה הכוונה?
@דייב תעלה אולי צילומסך של ניהול דיסקים
-
@דייב זה לא ניהול דיסקים
-
@דייב זה לא ניהול דיסקים
-
@דייב סליחה יצאתי למעריב... זה ווינדוס 10?
-
@דייב בווינדוס 10 לוחצים קליק ימני על התחל ובוחרים בניהול דיסקים
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
