עזרה | הפעלת ווינדוס במחשב נייד ללא חיבור לרשת (מנותק פנימי)
-
במחשב נייד שיש לי, כבר כמה שבועות עולה לי למסך בקשה להפעלת ווינדוס:
כך נראה המסך מיד בפתיחת המחשב:

כמו כן לשינוי הגדרות במחשב הוא גם דורש להפעיל את ווינדוס:

וכן כל פעם בפתיחת מסמך וורד או אקסל, קופץ לי מסך כזה:

ולפעמים סתם באמצע השימוש במחשב, קופץ מסך כזה:

לכל מי שיש בידו לעזור לי אשמח מאוד, תזכו למצוות.
-
במחשב נייד שיש לי, כבר כמה שבועות עולה לי למסך בקשה להפעלת ווינדוס:
כך נראה המסך מיד בפתיחת המחשב:

כמו כן לשינוי הגדרות במחשב הוא גם דורש להפעיל את ווינדוס:

וכן כל פעם בפתיחת מסמך וורד או אקסל, קופץ לי מסך כזה:

ולפעמים סתם באמצע השימוש במחשב, קופץ מסך כזה:

לכל מי שיש בידו לעזור לי אשמח מאוד, תזכו למצוות.
@בעלזא https://mitmachim.top/topic/4628/פריצת-אופיס-ווינדוס-לאופיס-365-ms-project-visio-מדריך-נפרד
תפעל על פי ההוראות יעזור לשני הבעיות
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות