עזרה | איך מורידים את אפליקציית iTunes למחשב?
-
@מנדי-מנדי אמר באייטונס בדחיפות..:
יש לי בעיה במייכרוסופט סטור, איך אני יכול להשיג אייטונס בדרך אחרת ?
יש"כ מראשץ...https://store.rg-adguard.net/
https://www.microsoft.com/he-il/p/itunes/9pb2mz1zmb1s#activetab=pivot:overviewtab
תכניס רק את זה לפה וזה יוריד לךhttps://www.microsoft.com/he-il/p/itunes/9pb2mz1zmb1s -
@מנדי-מנדי אמר באייטונס בדחיפות..:
יש לי בעיה במייכרוסופט סטור, איך אני יכול להשיג אייטונס בדרך אחרת ?
יש"כ מראשץ...https://store.rg-adguard.net/
https://www.microsoft.com/he-il/p/itunes/9pb2mz1zmb1s#activetab=pivot:overviewtab
תכניס רק את זה לפה וזה יוריד לךhttps://www.microsoft.com/he-il/p/itunes/9pb2mz1zmb1s -
@מנדי-מנדי
יותר מזה אני לא יודע עם אתה לא מסתדר תשאל את @פישל או את @יוסי-מחשבים @CHV...
הרבה הצלחה! -
@מנדי-מנדי להבא תדאג לכותרת תקינה, עיין כאן
יש לקרא את חוקי הפורום לפני הכתיבה בפורום, ראה כאן
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות