-
פוסט זה נמחק!
-
פוסט זה נמחק!
-
פוסט זה נמחק!
-
הורדה מגוגל דרייב:
|| https://drive.google.com/open?id=1Zgo9Wl0ZLHGpOTaTJwZOlGlCtnvz4mAf || -
התקנתי ליאנג שתי רומים הראשון היה באנגלית ולא אהבתי.. והשני ממש דפוק בעברית אבל יש הרבה בעיות אני לא יכול לעשות סיסמה.. ולסדר אפליקציות....בקיצור אם יש למישהו רום טוב ליאנג שישלח בבקשה אני מאוד ישמח..
-
@שמואל מה אני עושה אם אני רוצה לצרוב את מה ששלחת למעלה אם תוכל לשלוח איזה מדריך או משהו כזה זה יעזור לי מאוד
-
@שמואל מה אני עושה אם אני רוצה לצרוב את מה ששלחת למעלה אם תוכל לשלוח איזה מדריך או משהו כזה זה יעזור לי מאוד
-
מ מה הבעיה התייחס לנושא זה ב
-
מ מוטי ברנד התייחס לנושא זה ב
-
ד דוד 1 התייחס לנושא זה ב
-
I iva התייחס לנושא זה ב
-
I iva התייחס לנושא זה ב
-
I iva התייחס לנושא זה ב
-
I iva התייחס לנושא זה ב
-
ד דוד 1 התייחס לנושא זה ב
-
ד דוד 1 התייחס לנושא זה ב
-
הורדה מגוגל דרייב:
|| https://drive.google.com/open?id=1Zgo9Wl0ZLHGpOTaTJwZOlGlCtnvz4mAf ||
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות