עזרה בצריבת יאנג
-
עשיתי ככה וזה כותב לי FAIL
@QWERTYUIOP תנסה עוד פעם להתחיל מהתחלה או להוריד אודין אחר
-
יש לי את מה ששמואל שלח כדי להכניס רוט
-
יש לי את מה ששמואל שלח כדי להכניס רוט
@QWERTYUIOP איזה דגם המכשיר שלך
-
S6310 יאנג
-
S6310 יאנג
@QWERTYUIOP בלי שום אות? תבדוק
-
GT-S6310T YOUNG
-
GT-S6310T YOUNG
@QWERTYUIOP אז תנסה לצרוב את S6310T מפה https://mitmachim.top/topic/7320/גירסא-ליאנג-s6310t?_=1598005736492
-
אני ינסה תודה בכל אופן
-
זה מה שיש לי וזה לא עובד לי אולי לא שמתי את הקובץ במקום אתה יודע איפה שמים?
-
זה מה שיש לי וזה לא עובד לי אולי לא שמתי את הקובץ במקום אתה יודע איפה שמים?
-
עשיתי זה עדין כותב לי FAIL
-
עשיתי זה עדין כותב לי FAIL
-
אני חדש פה אין לי מושג בכלום
-
אני חדש פה אין לי מושג בכלום
@QWERTYUIOP אז תעבור על זה
https://mitmachim.top/post/98923
ועל חוקי הפורום
https://mitmachim.top/post/75191 -
שלמה ו אין לי זמן לשטוית האלה אתה יכול לעזור לי או לא

-
שלמה ו אין לי זמן לשטוית האלה אתה יכול לעזור לי או לא

-
תודהההה לך אני ינסה להסתדר לבד
-
תודהההה לך אני ינסה להסתדר לבד
-
שלמה ו אין לי זמן לשטוית האלה אתה יכול לעזור לי או לא

@QWERTYUIOP אמר בעזרה בצריבת יאנג:
שלמה ו אין לי זמן לשטוית האלה אתה יכול לעזור לי או לא

ההללוווו תעבור על כלללל הכללים..
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות