הזמנתי C2 מחו"ל וקולט את הסים ולא מוציא שיחות
-
@איציק-דייטש הוא מדבר על רמי לוי
@שלמה-ווייס אה וזה לא בעיה? אני לא כל כך מתמצא בזה
-
@שלמה-ווייס אה וזה לא בעיה? אני לא כל כך מתמצא בזה
@איציק-דייטש בדרך כלל לא וגם אם קרה שנחסם פשוט מתקשרים אליהם ופותחים מיד וכן פלאפון וגם פרטנר ברוב המקרים לא נחסם
-
@איציק-דייטש בדרך כלל לא וגם אם קרה שנחסם פשוט מתקשרים אליהם ופותחים מיד וכן פלאפון וגם פרטנר ברוב המקרים לא נחסם
@שלמה-ווייס טוב לדעת, תודה רבה
-
תודה רבה לכם אני אבדוק את זה.....
-
@איציק-דייטש בדרך כלל לא וגם אם קרה שנחסם פשוט מתקשרים אליהם ופותחים מיד וכן פלאפון וגם פרטנר ברוב המקרים לא נחסם
@שלמה-ווייס התקשרתי אומרים שהבעיה במכשיר אז יכול להיות שצריך לצרוב אימייל כשר??
-
@שלמה-ווייס התקשרתי אומרים שהבעיה במכשיר אז יכול להיות שצריך לצרוב אימייל כשר??
@היהודי-פשוט מעולם לא נתקלתי בכזה דבר נסה אולי נציג אחר.... חוצמזה מה זה נקרא בעיה במכשיר?
@היהודי-פשוט אמר בהזמנתי C2 מחו"ל וקולט את הסים ולא מוציא שיחות:
יכול להיות שצריך לצרוב אימייל כשר??
מה זה?
-
@שלמה-ווייס התקשרתי אומרים שהבעיה במכשיר אז יכול להיות שצריך לצרוב אימייל כשר??
@היהודי-פשוט תקריא להם imei כשר
-
@היהודי-פשוט מעולם לא נתקלתי בכזה דבר נסה אולי נציג אחר.... חוצמזה מה זה נקרא בעיה במכשיר?
@היהודי-פשוט אמר בהזמנתי C2 מחו"ל וקולט את הסים ולא מוציא שיחות:
יכול להיות שצריך לצרוב אימייל כשר??
מה זה?
@שלמה-ווייס סורי התכוונתי לiemi כשר.
-
@שלמה-ווייס סורי התכוונתי לiemi כשר.
@היהודי-פשוט אבל מוזר שהוא קולט את הסים
-
@היהודי-פשוט אבל מוזר שהוא קולט את הסים
@היהודי-פשוט בהגדרות תעשה שיהיה קליטה לדור 3 או מצב כפול
זה לדעתי הבעיה -
@היהודי-פשוט אבל מוזר שהוא קולט את הסים
@היהודי-פשוט ב c2 א"א אפשר לשנות imei
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות