הבלוטוס של C2 לא עובד בשיחה
-
שלום אני קניתי את האזניות האלה (מצורף תמונה) ולשמע זה עובד מצוין רק שאני מתקשר או כותב אסור ואז אני שומע דרך הפלאפון יש פתרון?
https://send.magicode.me/send-file/file/647b8b2b0f3020519762f9a44f37a030bc36560a/view
-
שלום אני קניתי את האזניות האלה (מצורף תמונה) ולשמע זה עובד מצוין רק שאני מתקשר או כותב אסור ואז אני שומע דרך הפלאפון יש פתרון?
https://send.magicode.me/send-file/file/647b8b2b0f3020519762f9a44f37a030bc36560a/view
-
ניסתי להדליק את זה על יאנג וזה עבד לי
ניסתי אזניות אחרות על הפלאפון וזה גם עבד לי -
ניסתי להדליק את זה על יאנג וזה עבד לי
ניסתי אזניות אחרות על הפלאפון וזה גם עבד לי -
מה יכול ליהות שזה לא תומך וזה עובד בנגן
המוכר אמר לי שהוא לא יודע אם זה נתמך -
יש דרך לבדוק בהוראות או משהו כזה
-
שלום אני קניתי את האזניות האלה (מצורף תמונה) ולשמע זה עובד מצוין רק שאני מתקשר או כותב אסור ואז אני שומע דרך הפלאפון יש פתרון?
https://send.magicode.me/send-file/file/647b8b2b0f3020519762f9a44f37a030bc36560a/view
@בערל-ושלייקס אמר בהבלוטוס של C2 לא עובד בשיחה:
(מצורף תמונה)
https://send.magicode.me/send-file/file/647b8b2b0f3020519762f9a44f37a030bc36560a/viewאגב, להבא יהיה לך יותר קל להעלות את התמונה ישירות לפוסט, (לא עם קישור ל...)
בלחיצה על "העלה תמונה" 






:::
וכמו שהעלאתי כאן (לפוסט דנן) את התמונה שהבאת לעיל בקישור למג'יקוד...

:::
-
תודה תאמת שנסתי אבל זה כתב לי משהו באנגלית
-
תודה תאמת שנסתי אבל זה כתב לי משהו באנגלית
@בערל-ושלייקס פעם הבאה אל תתיחס לאנגלית רק תראה בצד ימין אם זה על לתמונה (תחכה ל100%)..
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות