בטריה חדשה לC2
-
אני לא יודע מה הסיפור פה? אני רכשתי את הסוללה הזו באיביי.
באתר של החברה הגרמנית
https://www.ebay.com/usr/wannsee-electronic
לא ראיתי פלאים.... ממש לא!
אותה סוללה בעטיפה אחרת!!!!!@mdy אמר בבטריה חדשה לC2:
אני לא יודע מה הסיפור פה? אני רכשתי את הסוללה הזו באיביי.
באתר של החברה הגרמנית
https://www.ebay.com/usr/wannsee-electronic
לא ראיתי פלאים.... ממש לא!
אותה סוללה בעטיפה אחרת!!!!!מוזר כי קניתי למישהו אצלינו בבית וזה מחזיק לו יומיים בכיף ופעם זה היה צריך טעינה פעם-פעמיים ביום- וזה היה נגמר ל-0 היום זה אף פעם לא מגיע לכזו רמה של סוללה
-
לי יש בטריה שמחזיקה 3 ימים בערך
-
לי יש בטריה שמחזיקה 3 ימים בערך
@בערל-ושלייקס אז דבר
מהי ומאיפה. -
לא זוכר מאיפה קניתי אותה אם זה חשוב לכם אני יכול לברר
ב-60 שקל -
@mdy אמר בבטריה חדשה לC2:
אני לא יודע מה הסיפור פה? אני רכשתי את הסוללה הזו באיביי.
באתר של החברה הגרמנית
https://www.ebay.com/usr/wannsee-electronic
לא ראיתי פלאים.... ממש לא!
אותה סוללה בעטיפה אחרת!!!!!מוזר כי קניתי למישהו אצלינו בבית וזה מחזיק לו יומיים בכיף ופעם זה היה צריך טעינה פעם-פעמיים ביום- וזה היה נגמר ל-0 היום זה אף פעם לא מגיע לכזו רמה של סוללה
-
לא זוכר מאיפה קניתי אותה אם זה חשוב לכם אני יכול לברר
ב-60 שקל@בערל-ושלייקס אמר בבטריה חדשה לC2:
לא זוכר מאיפה קניתי אותה אם זה חשוב לכם אני יכול לברר
ב-60 שקלאשמח אם תברר (זה מחזיק שלוש ימים אם שיחה ביום או אפילו הרבה שיחות?)
-
לא זוכר מאיפה קניתי אותה אם זה חשוב לכם אני יכול לברר
ב-60 שקל@בערל-ושלייקס אמר בבטריה חדשה לC2:
לא זוכר מאיפה קניתי אותה אם זה חשוב לכם אני יכול לברר
ב-60 שקלאני על בירורים משלם קצת פחות...


-
אני משתמש אם זה הרבה
-
אני משתמש אם זה הרבה
@בערל-ושלייקס אתה משתמש דור 3 או דור 2
-
@בערל-ושלייקס אתה משתמש דור 3 או דור 2
-
-
-
@בערל-ושלייקס נפלת על סוללה קצת יותר טובה זה הכל
-
ותכלס איזה דור יש לי
-
אבל יש מצב שדקה תכנסו לפה זה קצת חשוב לי
11 -
-
@אבא-לו אמר בבטריה חדשה לC2:
@MERS @חברים @חיים-גרין @כהן-צדק
אתם יודעים אם היה לו גם ליאנג
ומה המחיר?באתר שם [של החברה בגרמניה] יש גם ליאנג אאל"ט
-
@אבא-לו אמר בבטריה חדשה לC2:
@MERS @חברים @חיים-גרין @כהן-צדק
אתם יודעים אם היה לו גם ליאנג
ומה המחיר?באתר שם [של החברה בגרמניה] יש גם ליאנג אאל"ט
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
