מילוי דיו בHp
-
למישהו יש ניסיון במילוי דיו במחסניות של HP (עדיף מדגם 903) ויכול להגיד לי אם זה משתלם והאם זה עובד טוב ומאיפה להזמין. תודה רבה
@למבורגיני אמר במילוי דיו בHp:
למישהו יש ניסיון במילוי דיו במחסניות של HP (עדיף מדגם 903) ויכול להגיד לי אם זה משתלם והאם זה עובד טוב ומאיפה להזמין. תודה רבה
אני הזמנתי דיו מאלי אקספרס ומילאתי לבד יוצא מעולה
-
למישהו יש ניסיון במילוי דיו במחסניות של HP (עדיף מדגם 903) ויכול להגיד לי אם זה משתלם והאם זה עובד טוב ומאיפה להזמין. תודה רבה
@למבורגיני אמר במילוי דיו בHp:
אם זה משתלם והאם זה עובד טוב
משתלם ופצצה מנסיון
קניתי כמות ענקית לפני כמה שנים טובות כך שאני לא זוכר מאיפה הזמנתי -
@למבורגיני אמר במילוי דיו בHp:
למישהו יש ניסיון במילוי דיו במחסניות של HP (עדיף מדגם 903) ויכול להגיד לי אם זה משתלם והאם זה עובד טוב ומאיפה להזמין. תודה רבה
אני הזמנתי דיו מאלי אקספרס ומילאתי לבד יוצא מעולה
-
@ITAMAR25 אמר במילוי דיו בHp:
אני הזמנתי דיו מאלי אקספרס ומילאתי לבד יוצא מעולה
לא עדיף להזמין בארץ דיו גרמני OCR זה רק כפול במחיר
-
-
@למבורגיני אמר במילוי דיו בHp:
@ITAMAR25 רק לא הבנתי איך ממלאים אם אפשר הסבר קצר, ואם אפשר בקלות עם תמונה
אתה מטפטף על הספוג של הראש דיו עד שהוא מתמלא
-
@למבורגיני אמר במילוי דיו בHp:
@ITAMAR25 רק לא הבנתי איך ממלאים אם אפשר הסבר קצר, ואם אפשר בקלות עם תמונה
אתה מטפטף על הספוג של הראש דיו עד שהוא מתמלא
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
