מאק באורקל וירטואל בוקס
-
-
@chv אמר במאק באורקל וירטואל בוקס:
@מישהו12 תחפש...
https://גוגל-בפורומים.tk/#gsc.tab=0&gsc.q=התקנת מקינטוש על מכונה וירטואליתרימון לא אוהב את האתר הזה
-
@chv אמר במאק באורקל וירטואל בוקס:
@מישהו12 תחפש...
https://גוגל-בפורומים.tk/#gsc.tab=0&gsc.q=התקנת מקינטוש על מכונה וירטואליתהצלחתי להכנס...אבל אין שם...
-
זה נראה לי https://mitmachim.top/post/48975
-
כאן מישהו ביקש https://mitmachim.top/post/46336
ובסוף יצא מזה זה - https://mitmachim.top/post/46682 אבל זה נראה לי רק לVmware (זה בנוי על פאטצ' לvmware).ואז יצא המדריך הזה הנזכר של @A0533057932 - זה https://mitmachim.top/post/48975
@yzahn כתב בנושא הראשון שהוא התקין כנראה מהאתר הזה https://www.insanelymac.com.. יש שם פאטצ'ים לvmware. יותר מזה אני לא יודע
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות