בעיה. תקלה מקשים C2
-
@יוסי1212 הכותרת צריכה להיות משהו כמו בעיית מקשים ב C2
ניסת להוריד את מדבקת המקשים ולוודא שאין שם חלודה/קורוזיה או משהו כזה? -
@יוסי1212 הכותרת צריכה להיות משהו כמו בעיית מקשים ב C2
ניסת להוריד את מדבקת המקשים ולוודא שאין שם חלודה/קורוזיה או משהו כזה?@שלמה-ווייס לפי מה שהבנתי שנלחץ אבל לא רואים אותו טוב על המסך, @יוסי1212 נכון?
-
@שלמה-ווייס לפי מה שהבנתי שנלחץ אבל לא רואים אותו טוב על המסך, @יוסי1212 נכון?
@איציק-דייטש נלחץ טוב בכלל לא רואים את מספר 3 וגם לא נקלט בכלל
-
@איציק-דייטש נלחץ טוב בכלל לא רואים את מספר 3 וגם לא נקלט בכלל
-
@שלמה-ווייס לפי מה שהבנתי שנלחץ אבל לא רואים אותו טוב על המסך, @יוסי1212 נכון?
@איציק-דייטש אמר בבעיה. תקלה מקשים C2:
@שלמה-ווייס לפי מה שהבנתי שנלחץ אבל לא רואים אותו טוב על המסך, @יוסי1212 נכון?
ואז מה?
-
@יוסי1212 כשהוא נלחץ הוא לא מגיב? אבל הוא נלחץ טוב?
@איציק-דייטש אמר בבעיה. תקלה מקשים C2:
@יוסי1212 כשהוא נלחץ הוא לא מגיב? אבל הוא נלחץ טוב?
כן נלחץ טוב כמו אחרים אבל לא מגיב
-
@איציק-דייטש אמר בבעיה. תקלה מקשים C2:
@יוסי1212 כשהוא נלחץ הוא לא מגיב? אבל הוא נלחץ טוב?
כן נלחץ טוב כמו אחרים אבל לא מגיב
@יוסי1212 אשאל שוב בדקת מאחורי מדבקת המקשים אם יש שכבה חוצצת?
-
@יוסי1212 אשאל שוב בדקת מאחורי מדבקת המקשים אם יש שכבה חוצצת?
@שלמה-ווייס לא הורדתי את המדבקה זה נראה שלם ונקי איך מחזירים אחר כך
-
@שלמה-ווייס לא הורדתי את המדבקה זה נראה שלם ונקי איך מחזירים אחר כך
@יוסי1212 לא מצליח לפרש את המשפט שאמרת אם הורדת או לא
אבל מה הבעיה סך הכל מדובר במדבקה שאפשר להוריד ולהדביק שוב -
@יוסי1212 לא מצליח לפרש את המשפט שאמרת אם הורדת או לא
אבל מה הבעיה סך הכל מדובר במדבקה שאפשר להוריד ולהדביק שוב@שלמה-ווייס לא הורדתי את המדבקה. מבלי להוריד שה נראה שלם ולא מורגש שם משהו וזה גם נלחץ רגיל.
אם מורידים את המדבקה אפשר להחזיר אותו בלי דבק? -
@שלמה-ווייס לא הורדתי את המדבקה. מבלי להוריד שה נראה שלם ולא מורגש שם משהו וזה גם נלחץ רגיל.
אם מורידים את המדבקה אפשר להחזיר אותו בלי דבק?@יוסי1212 כן אפשר להחזיר בקלות
-
ובכל אני ממליץ להוריד את המדבקה הלבנה של המקשים ולנות עם קיסם אוזניים טבול באלכהול רפואי 70% זה כמעט בוודאות הסיבה. מנסיון!
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות