עזרה_____איך נועלים קובץ/ יישום ב-C2
-
@דוד-יצחק123 למה שיעזור ני רוצה שכמו שאתה בא להעתיק צלצול ששיך לטלפון שבא איתו את לא יכול כי הוא מוגן ככה אני רוצה לישם על עכרת נושא אלי @אלישי ידע
@לומדע-ס אמר בעזרה_____איך מייצרים יישום מוגן בזכיות יוצרים:
@דוד-יצחק123 למה שיעזור ני רוצה שכמו שאתה בא להעתיק צלצול ששיך לטלפון שבא איתו את לא יכול כי הוא מוגן ככה אני רוצה לישם על עכרת נושא אלי @אלישי ידע
קלי קלות לשלוף בכל זאת
-
@לומדעס אולי אפשר להעתיק את הקובץ של השם הפנימי
ושם זה בעצם מה שנועל אותו ?? אולי ?! לא ?!
-
@מנחמן אמר בעזרה_____איך נועלים קובץ/ יישום ב-C2:
@ירושלמיי אמר בעזרה_____איך נועלים קובץ/ יישום ב-C2:
אולי ?! לא ?!
לא
אם אני מעביר את הקובץ למחשב ומהמחשב לכרטיס זה יכול לעבוד??
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
