הצעה | לוגו חדש לפורום | חדש! סקר
-
@איציק-דייטש אמר בהצעה | לוגו חדש לפורום | חדש! סקר:
עריכה: שכחתי מזה אבל פחות אקטואלי

מאד חמוד
אבל פחות מתאים ללוגו -
שבוע טוב, תכלס הלוגו הנוכחי הוא בחינת חן המקום על יושביו למרות שהוא קצת קיטש, אבל אם כבר העלו את הנושא מה אתם אומרים על הכיוון הזה

@למבורגיני אמר בהצעה | לוגו חדש לפורום | חדש! סקר:
שבוע טוב, תכלס הלוגו הנוכחי הוא בחינת חן המקום על יושביו למרות שהוא קצת קיטש, אבל אם כבר העלו את הנושא מה אתם אומרים על הכיוון הזה

הייתי הולך על איזה משהו בכיוון למרות שזה ספציפית קצת מידי מקושקש [לטעמי] ולדעתי צריך משהו יורת סולידי- אבל אולי צריך לעשות משאל- וכמובן שהכל נתון בסוף להחלטתם הסופית של המנהלים היקרים
בהצלחה -
שבוע טוב, תכלס הלוגו הנוכחי הוא בחינת חן המקום על יושביו למרות שהוא קצת קיטש, אבל אם כבר העלו את הנושא מה אתם אומרים על הכיוון הזה

@למבורגיני קודם כל תיקון לא mitmahim.top אלא mitmachim.top, אבל אני פחות בכיוון של חדש אלא שדרוג כמו שעשיתי אפילו החריטה בעץ שעשיתי פחות לטעמי אלא האפקט שהוספתי על המקורי
-
@DSAQ לא יש שינוי
-
@DSAQ לא יש שינוי
@A0533057932 איפה יש שינוי ?
-
@A0533057932 איפה יש שינוי ?
-
@A0533057932 כן זה מה שאמרתי
שזה מאוד יפה
וגם מה שיש כרגע בפורום יפה
אולי לא הייתי ברור מספיק
-
@A0533057932 כן זה מה שאמרתי
שזה מאוד יפה
וגם מה שיש כרגע בפורום יפה
אולי לא הייתי ברור מספיק
פוסט זה נמחק! -
פוסט זה נמחק!
-
@למבורגיני קודם כל תיקון לא mitmahim.top אלא mitmachim.top, אבל אני פחות בכיוון של חדש אלא שדרוג כמו שעשיתי אפילו החריטה בעץ שעשיתי פחות לטעמי אלא האפקט שהוספתי על המקורי
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות



מהמם!!





זה יותר עדכני ויפה