רוצים לקבל 10 GB חינם?
-
לא! זוהי לא פרסומת! זוהי עצה שאני חייב לשתף אתכם
אם מישהו מבניכם מנוי ל019 וכן אר אל תקשורת שעובדים עם נטפרי תבררו בהקדם לגבי החבילה שלכם חברות אלו (ואולי גם אחרות) הגדילו ב10GB את נפח הגלישה שלהם ללקוחות חדשים. אך אתם תבדקו בשרות גם לכם יגדילו את החבילה והרי אתם משלמים תשלום מלא למה שלא תקבלו את ההגדלה של הנפח ללא תוספת תשלום כמובן
מניסיון שלי-הגדלתי כבר כמה חבילות-אז התקשרו בהקדם להגדיל את החבילות
כל העניין-מודעות
בהצלחה! -
לא! זוהי לא פרסומת! זוהי עצה שאני חייב לשתף אתכם
אם מישהו מבניכם מנוי ל019 וכן אר אל תקשורת שעובדים עם נטפרי תבררו בהקדם לגבי החבילה שלכם חברות אלו (ואולי גם אחרות) הגדילו ב10GB את נפח הגלישה שלהם ללקוחות חדשים. אך אתם תבדקו בשרות גם לכם יגדילו את החבילה והרי אתם משלמים תשלום מלא למה שלא תקבלו את ההגדלה של הנפח ללא תוספת תשלום כמובן
מניסיון שלי-הגדלתי כבר כמה חבילות-אז התקשרו בהקדם להגדיל את החבילות
כל העניין-מודעות
בהצלחה!@דייב אמר ברוצים לקבל 10 GB חינם?:
לא! זוהי לא פרסומת! זוהי עצה שאני חייב לשתף אתכם
אם מישהו מבניכם מנוי ל019 וכן אר אל תקשורת שעובדים עם נטפרי תבררו בהקדם לגבי החבילה שלכם חברות אלו (ואולי גם אחרות) הגדילו ב10GB את נפח הגלישה שלהם ללקוחות חדשים. אך אתם תבדקו בשרות גם לכם יגדילו את החבילה והרי אתם משלמים תשלום מלא למה שלא תקבלו את ההגדלה של הנפח ללא תוספת תשלום כמובן
מניסיון שלי-הגדלתי כבר כמה חבילות-אז התקשרו בהקדם להגדיל את החבילות
כל העניין-מודעות
בהצלחה!תשנה את הנושא ל'הגדלת חבילת הגלישה ב10GB ' וכו'
[אני הבנתי שהכוונה לדרייב וכו']
בהצלחה -
לא! זוהי לא פרסומת! זוהי עצה שאני חייב לשתף אתכם
אם מישהו מבניכם מנוי ל019 וכן אר אל תקשורת שעובדים עם נטפרי תבררו בהקדם לגבי החבילה שלכם חברות אלו (ואולי גם אחרות) הגדילו ב10GB את נפח הגלישה שלהם ללקוחות חדשים. אך אתם תבדקו בשרות גם לכם יגדילו את החבילה והרי אתם משלמים תשלום מלא למה שלא תקבלו את ההגדלה של הנפח ללא תוספת תשלום כמובן
מניסיון שלי-הגדלתי כבר כמה חבילות-אז התקשרו בהקדם להגדיל את החבילות
כל העניין-מודעות
בהצלחה!@דייב אמר ברוצים לקבל 10 GB חינם?:
לא! זוהי לא פרסומת! זוהי עצה שאני חייב לשתף אתכם
אם מישהו מבניכם מנוי ל019 וכן אר אל תקשורת שעובדים עם נטפרי תבררו בהקדם לגבי החבילה שלכם חברות אלו (ואולי גם אחרות) הגדילו ב10GB את נפח הגלישה שלהם ללקוחות חדשים. אך אתם תבדקו בשרות גם לכם יגדילו את החבילה והרי אתם משלמים תשלום מלא למה שלא תקבלו את ההגדלה של הנפח ללא תוספת תשלום כמובן
מניסיון שלי-הגדלתי כבר כמה חבילות-אז התקשרו בהקדם להגדיל את החבילות
כל העניין-מודעות
בהצלחה!אתה מדבר מידיעה גם על RL?
-
@דייב מקבלים 15 ב40?(על קליטה של סלקום?)
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
