הזמנת נוקיה C2
-
@elazar לא הבנתי... כשכותבים בפורום *כוכב זה הופך ל
...
וההוא באמת בעל 5 צלעות... אבל אלעזר באמת לא התכוון דווקא לכוכב בעל 5 צלעות

-
@elazar אתה טועה.. הזמנת את זה של ה6 צלעות כמו כל בורג *כוכב זה בדיוק מה שצריך לנוקיה
@שלמה-ווייס אמר בהזמנת נוקיה C2:
@elazar אתה טועה.. הזמנת את זה של ה6 צלעות כמו כל בורג *כוכב זה בדיוק מה שצריך לנוקיה
סליחה בטעות כתבתי
והוא עשה לי אימוג' של
אתה צודק לנוקיה צריך של6 וזה מה שהזמנתי אבל נדמה שבסט יש גם 5 כי יש שם גם כל מיני ביטים מיוחדים -
@שלמה-ווייס אמר בהזמנת נוקיה C2:
@elazar אתה טועה.. הזמנת את זה של ה6 צלעות כמו כל בורג *כוכב זה בדיוק מה שצריך לנוקיה
סליחה בטעות כתבתי
והוא עשה לי אימוג' של
אתה צודק לנוקיה צריך של6 וזה מה שהזמנתי אבל נדמה שבסט יש גם 5 כי יש שם גם כל מיני ביטים מיוחדים@elazar יאאלה בדוק בא נראה אם תמצא אפילו אחד
-
@elazar אמר בהזמנת נוקיה C2:
@עניו-כמשה אמר בהזמנת נוקיה C2:
אפשר מדריך לאוזניות גם?
לא ראיתי בפורום אבל בעיקרון זה בעיה של הלחמה ואם אתה באמת רוצה להלחים את זה טוב כדאי עם מלחם מקצועי
ישלך המלצה על מלחם מקצועי?
@עניו-כמשה אמר בהזמנת נוקיה C2:
@elazar אמר בהזמנת נוקיה C2:
@עניו-כמשה אמר בהזמנת נוקיה C2:
אפשר מדריך לאוזניות גם?
לא ראיתי בפורום אבל בעיקרון זה בעיה של הלחמה ואם אתה באמת רוצה להלחים את זה טוב כדאי עם מלחם מקצועי
ישלך המלצה על מלחם מקצועי?
לא לי יש מלחם פשוט וא"א להלחין איתו כאלה דברים בצורה מקצועית
-
@elazar יאאלה בדוק בא נראה אם תמצא אפילו אחד
-
@elazar מוזר אבל אתה אומר שיש אני מאמין לך
-
@elazar מוזר אבל אתה אומר שיש אני מאמין לך
@שלמה-ווייס אמר בהזמנת נוקיה C2:
@elazar מוזר אבל אתה אומר שיש אני מאמין לך
אחד ממש קטן ועוד 2 בגודל נורמלי אם אני ימצא את הקישור אני יביא לך
-
@עניו-כמשה אמר בהזמנת נוקיה C2:
@elazar אמר בהזמנת נוקיה C2:
@עניו-כמשה אמר בהזמנת נוקיה C2:
אפשר מדריך לאוזניות גם?
לא ראיתי בפורום אבל בעיקרון זה בעיה של הלחמה ואם אתה באמת רוצה להלחים את זה טוב כדאי עם מלחם מקצועי
ישלך המלצה על מלחם מקצועי?
לא לי יש מלחם פשוט וא"א להלחין איתו כאלה דברים בצורה מקצועית
@elazar אמר בהזמנת נוקיה C2:
לא לי יש מלחם פשוט וא"א להלחין איתו כאלה דברים בצורה מקצועית
דווקא האוזניות זה לא הכי מסובך רק בגלל שהלוח אם ישן יש סיכון שירד שכבת ההלחמה יחד איתו..
-
@elazar מוזר אבל אתה אומר שיש אני מאמין לך
-
-
אני מנסה להעלות לכם תמונה שתחפשו אותה אבל יש לי שגיאה אולי מישהו יודע איך לפתור אותה???
אגב שלי הקישור עובד מוזר.....@elazar תרענן את הדף דבר ראשון, סתם כך איך צילמת?
-
אני מנסה להעלות לכם תמונה שתחפשו אותה אבל יש לי שגיאה אולי מישהו יודע איך לפתור אותה???
אגב שלי הקישור עובד מוזר.....@elazar כנראה קישור שמתחבר לחשבון גוגל שלך...
-
@elazar תרענן את הדף דבר ראשון, סתם כך איך צילמת?
@שלמה-ווייס אמר בהזמנת נוקיה C2:
@elazar תרענן את הדף דבר ראשון, סתם כך איך צילמת?
הורדתי את התמונה וניסיתי להעלות אותה
-
@שלמה-ווייס אמר בהזמנת נוקיה C2:
@elazar תרענן את הדף דבר ראשון, סתם כך איך צילמת?
הורדתי את התמונה וניסיתי להעלות אותה
@elazar איזה שגיאה רשום בהעלאה?
-
@elazar איזה שגיאה רשום בהעלאה?
@שלמה-ווייס אמר בהזמנת נוקיה C2:
@elazar איזה שגיאה רשום בהעלאה?
אירעה שגיאה בעת בעת ניתוח תגובת השרת
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות