הסרה משיתוף דרייב - האם זה אפשרי?
-
שיתפו אותי בדרייב לאחסון שיתופי כלשהו, ואני מעונין להסיר את עצמי מהשיתוף.
האם יש דרך לעשות זאת?
שימו לב: אני לא יכול לשלוח בקשת הסרה למנהל השיתוף, ואני גם לא רוצה לעשות רק הסתרה של השיתוף, אלא להסיר את עצמי בעצמי מהשיתוף, האם זה שייך?
בתודה מראש -
אתה יכול לשלוח לכאן מייל || software3160@gmail.com ||
-
אתה יכול לשלוח לכאן מייל || software3160@gmail.com ||
@shneor אמר בהסרה משיתוף דרייב - האם זה אפשרי?:
אתה יכול לשלוח לכאן מייל || software3160@gmail.com ||
זה להסרה מהדרייב של התוכנות לא מכל דרייב שיתופי
-
@גלי-מסכתא אמר בהסרה משיתוף דרייב - האם זה אפשרי?:
הקפצה האם מישהו יודע משהו בנושא?
זהירות!
נוגד את חוקי הפורום.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות