ווי פיי באל ג'י דור שלוש
-
@dshrppury אמר בווי פיי באל ג'י דור שלוש:
יש דרך להשתמש בווי פי בדור 3 של אל ג'י בלי סים?
ועוד דבר מה הכוונה כשמשנים גירסא בסי 2 לשנות מערכת תאימות לווינדוס 7.... איך עושים אתזה?לא מובן כלל מה השאלה, אם יש וויפי אז מה הבעיה להשתמש
ולגבי השאלה השנייה תפתח נושא חדש. -
@dshrppury אמר בווי פיי באל ג'י דור שלוש:
יש דרך להשתמש בווי פי בדור 3 של אל ג'י בלי סים?
ועוד דבר מה הכוונה כשמשנים גירסא בסי 2 לשנות מערכת תאימות לווינדוס 7.... איך עושים אתזה?לא מובן כלל מה השאלה, אם יש וויפי אז מה הבעיה להשתמש
ולגבי השאלה השנייה תפתח נושא חדש. -
@להבין-ולהשכיל זהו שאין ואני שואל אם יש
@dshrppury אמר בווי פיי באל ג'י דור שלוש:
@להבין-ולהשכיל זהו שאין ואני שואל אם יש
זהו שעדיין לא מובן השאלה!!
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות