נגן boss של "המחסלים"
-
@1divid אמר בנגן boss של "המחסלים":
חוץ מהמהירות שאני לא יכול להשוות אותה למשהו כי אני רגיל לממש מהיר
מהיר כמו הסמארטבאס או כמו שאר זבלי סאמוויקס (ביזנס הישן וכו וכו)?
@1divid אמר בנגן boss של "המחסלים":
דרך אגב זה הנגן שהוא מכר בב"ב ב 350?
עכשיו זה ב 260.
באתר כתוב: (₪350.00) ₪240.00 -
@1divid אמר בנגן boss של "המחסלים":
חוץ מהמהירות שאני לא יכול להשוות אותה למשהו כי אני רגיל לממש מהיר
מהיר כמו הסמארטבאס או כמו שאר זבלי סאמוויקס (ביזנס הישן וכו וכו)?
@1divid אמר בנגן boss של "המחסלים":
דרך אגב זה הנגן שהוא מכר בב"ב ב 350?
עכשיו זה ב 260.
באתר כתוב: (₪350.00) ₪240.00@מנחמן אמר בנגן boss של "המחסלים":
מהיר כמו הסמארטבאס או כמו שאר זבלי סאמוויקס (ביזנס הישן וכו וכו)?
אני יכול לשאול אותו אבל יותר בקטע של הסמארטבאס[לא נראה לי שהוא נכיר את הסמארטבאס אבל נראה מה הוא אומר] יצא לי להישתמש איתו כמה פעמיים והוא דיי סבבה
-
@צדיק-תמים יש בו את כל מה שכתוב עליו במודעות?
אם כן הוא יותר מתקדם מהסמארט' -
@צדיק-תמים יש בו את כל מה שכתוב עליו במודעות?
אם כן הוא יותר מתקדם מהסמארט'@מנחמן אמר בנגן boss של "המחסלים":
@צדיק-תמים יש בו את כל מה שכתוב עליו במודעות?
אם כן הוא יותר מתקדם מהסמארט'הוא די נתקע
אבל איך שבא לך -
@מנחמן אמר בנגן boss של "המחסלים":
@צדיק-תמים יש בו את כל מה שכתוב עליו במודעות?
אם כן הוא יותר מתקדם מהסמארט'הוא די נתקע
אבל איך שבא לך@צדיק-תמים אני אשמח לשמוע עליו עוד פרטים עליו אם יש לך.
(לפני שאני זורק 240 שח...) -
מסך מגע מלא 3.5 אינצ' , רמקול עוצמתי מובנה , בלוטוס מתקדם , תומך בהצגת תמונות , סוללה חזקה , שבב משודרג מעבד באיכות גבוהה הפועל בטכנולוגיה חדשנית ומעודכנת ,שפה עברית ,אפשרות לשינוי צבע הרקע ,ועוד ....
גוף מתכת איכותי . חריץ הרחבה לכרטיס זיכרון ,תומך עד 128GB
פונקציית הקלטה לקבלת הקלטה איכותית . הקלטה גם מהרדיו .
ניתן להקליט על גבי זיכרון המכשיר או לבחור להקליט ישירות לכרטיס זיכרון .
העתקת קבצים ותיקיות מהמכשיר לכרטיס זיכרון וההפך ,במהירות ללא צורך במחשב
מחשבון , תאריכון , שעון עצר ,סימניות , מהירות השמעה , ספרים (TXT) ,אקולייזר מובנה .
כולל אוזניות איכותיות , וכבל לטעינה וסנכרון טייפ C .
-
מסך מגע מלא 3.5 אינצ' , רמקול עוצמתי מובנה , בלוטוס מתקדם , תומך בהצגת תמונות , סוללה חזקה , שבב משודרג מעבד באיכות גבוהה הפועל בטכנולוגיה חדשנית ומעודכנת ,שפה עברית ,אפשרות לשינוי צבע הרקע ,ועוד ....
גוף מתכת איכותי . חריץ הרחבה לכרטיס זיכרון ,תומך עד 128GB
פונקציית הקלטה לקבלת הקלטה איכותית . הקלטה גם מהרדיו .
ניתן להקליט על גבי זיכרון המכשיר או לבחור להקליט ישירות לכרטיס זיכרון .
העתקת קבצים ותיקיות מהמכשיר לכרטיס זיכרון וההפך ,במהירות ללא צורך במחשב
מחשבון , תאריכון , שעון עצר ,סימניות , מהירות השמעה , ספרים (TXT) ,אקולייזר מובנה .
כולל אוזניות איכותיות , וכבל לטעינה וסנכרון טייפ C .
-
@צדיק-תמים אמר בנגן boss של "המחסלים":
זה נראה לך נוח?
כן
@צדיק-תמים אמר בנגן boss של "המחסלים":
אני ממליץ על הביזנס פלוס החדש עם הרמקול המשופר ו16 ג'יגה והעברת קבצים.
זכור לי שהוא איטי
-
@צדיק-תמים תודה על המידע
-
@צדיק-תמים אמר בנגן boss של "המחסלים":
זה נראה לך נוח?
כן
@צדיק-תמים אמר בנגן boss של "המחסלים":
אני ממליץ על הביזנס פלוס החדש עם הרמקול המשופר ו16 ג'יגה והעברת קבצים.
זכור לי שהוא איטי
@מנחמן אמר בנגן boss של "המחסלים":
@צדיק-תמים אמר בנגן boss של "המחסלים":
זה נראה לך נוח?
כן
@צדיק-תמים אמר בנגן boss של "המחסלים":
אני ממליץ על הביזנס פלוס החדש עם הרמקול המשופר ו16 ג'יגה והעברת קבצים.
זכור לי שהוא איטי
החדש, שים לב!
-
@צדיק-תמים תודה על המידע
@מנחמן אמר בנגן boss של "המחסלים":
@צדיק-תמים תודה על המידע
בכיף, אם אתה רוצה עוד מידע בפרטי אשמח לתת.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות