תכנית תמונות של ווינדוס
-
אני לא מצליח לפתוח את תכנית תמונות הבסיסית שיש בווינדוס זו-

אני מקבל מסך שחור

וכשיניסיתי לפתוח תמונה נכתב כך-

אבל בתכניות אחרות כגון צייר זה נפתח
איך אני מתקן את התכנית זו
-
אני לא מצליח לפתוח את תכנית תמונות הבסיסית שיש בווינדוס זו-

אני מקבל מסך שחור

וכשיניסיתי לפתוח תמונה נכתב כך-

אבל בתכניות אחרות כגון צייר זה נפתח
איך אני מתקן את התכנית זו
@רעהו-יעזורו בתרגום של ההודעה זה אומר: המדיה מוגנת מפני כתיבה.
אולי תחפש משהו בהגדרות של התוכנה / המיקום שקשור להגנת כתיבה. -
אני לא מצליח לפתוח את תכנית תמונות הבסיסית שיש בווינדוס זו-

אני מקבל מסך שחור

וכשיניסיתי לפתוח תמונה נכתב כך-

אבל בתכניות אחרות כגון צייר זה נפתח
איך אני מתקן את התכנית זו
@רעהו-יעזורו תרשום 'תמונות' בהתחלה שחיפוש
לחצן ימיני על האפלקציה ואז הגדרות אפלקציה

ושם תרד למטה ותעשה איפוש לאפלקציה

-
@רעהו-יעזורו בתרגום של ההודעה זה אומר: המדיה מוגנת מפני כתיבה.
אולי תחפש משהו בהגדרות של התוכנה / המיקום שקשור להגנת כתיבה.@a-y-f
תודה
בגלל שהיא מובנית בווינדוס אני לא מוצא היכן היא ממוקמת -
@a-y-f
תודה
בגלל שהיא מובנית בווינדוס אני לא מוצא היכן היא ממוקמת@רעהו-יעזורו אם אתה רוצה יש גם את המציג הישן ש @אביי הביא בפרוג תסתכל גם בקישור לפוסט ש @יוסי-מחשבים מביא שם
-
@רעהו-יעזורו תרשום 'תמונות' בהתחלה שחיפוש
לחצן ימיני על האפלקציה ואז הגדרות אפלקציה

ושם תרד למטה ותעשה איפוש לאפלקציה

@bbn
זה הגיוני שלמעלה משעה הולך האיפוס של התכנה ? -
@bbn
זה הגיוני שלמעלה משעה הולך האיפוס של התכנה ?@רעהו-יעזורו לא נשמע הגיוני
אולי פשוט תנסה להסיר אותו לגמרי ולהתקין שוב -
@רעהו-יעזורו לא נשמע הגיוני
אולי פשוט תנסה להסיר אותו לגמרי ולהתקין שוב@bbn
מאיפה אני מתקין שוב ? -
@bbn
מאיפה אני מתקין שוב ? -
@bbn
מאיפה אני מתקין שוב ?@רעהו-יעזורו
קודם כדי להסיר את הקיים תלחץ לחצן ימיני על ההתחל ותלחץ על זה

לאחר מכן תכניס שם את הפקודה הבאה ואישורGet-AppxPackage *Windows.Photos* | Remove-AppxPackageאחרי זה כנס לפה ותתקין שוב
https://www.microsoft.com/he-il/p/תמונות-של-microsoft/9wzdncrfjbh4?activetab=pivot:overviewtab -
@רעהו-יעזורו
קודם כדי להסיר את הקיים תלחץ לחצן ימיני על ההתחל ותלחץ על זה

לאחר מכן תכניס שם את הפקודה הבאה ואישורGet-AppxPackage *Windows.Photos* | Remove-AppxPackageאחרי זה כנס לפה ותתקין שוב
https://www.microsoft.com/he-il/p/תמונות-של-microsoft/9wzdncrfjbh4?activetab=pivot:overviewtab@bbn
עזרת לי מאוד
תודה לכולם
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות