המחשב נייד לא מזהה את המצלמה...
-
יש לי מחשב נייד של לנובו, הוא לא מוצא את המצלמה, מישהו יודע על הבעיה
בדקתי במנהל ההתקנים - אין שם את המצלמה!המובנית אלא רק מצלמה חיצונית שחיברתי פעם...


@מנדי-מנדי תתקין את הדרייבר ידנית או דרך תוכנה לעדכון דרייברים
-
@מנדי-מנדי מה דגם המחשב?
-
@מנדי-מנדי ואגב תייג אותי כדי שאדע שהכוות אלי ואקבל התרעה
-
@מנדי-מנדי מה הדגם של המחשב?
כנס לאתר היצרן ותוריד דריבר של המצלמה לפי הדגם של המחשב -
@מנדי-מנדי אמר בהמחשב נייד לא מזהה את המצלמה...:
איך עושים את זה ? מאיפה יהיה לי דרייבר ?
ניסתה ללחוץ לעדכון הדרייב בשורת המשימות למעלה במנהל ההתקנים?
-
@מנדי-מנדי מה הדגם של המחשב?
כנס לאתר היצרן ותוריד דריבר של המצלמה לפי הדגם של המחשב -
@מנדי-מנדי אמר בהמחשב נייד לא מזהה את המצלמה...:
איך עושים את זה ? מאיפה יהיה לי דרייבר ?
ניסתה ללחוץ לעדכון הדרייב בשורת המשימות למעלה במנהל ההתקנים?
@למה-מה-קרה כן
-
@מנדי-מנדי תרשום בחיפש שהתחל 'מידע מערכת'
תנסה לראות מה כתוב לך שם בדגם המערכת -
@מנדי-מנדי אמר בהמחשב נייד לא מזהה את המצלמה...:
@bbn נכנסתי להוריד דרייבר, אבל יש כ"כ הרבה תתי דגמים שלא הצלחתי לזהות את שלי
אולי כתוב לך מתחת למסך בצד ימין את הדגם
-
@מנדי-מנדי היסתדר?
-
@מנדי-מנדי היסתדר?
@למה-מה-קרה כתבתי פה כבר שהמחשב לא אצלי כרגע, הוא יהיה אצלי אנסה את הנאמר פה . תודה רבה לבינתיים !!
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות