C2ֻֻֻ - סים בניו יורק - איזה גרסה מתאימה
-
בנוגע לסי 2 הבנתי שבחלק מהגרסאות רק חלק מחברות התקשורת תומכות במכשיר (החברות הדפוקות כמו לייקה (או שרק לייקה))
אשמח אם יש למישהו להרחיב על הנושא - פירוט גרסאות וכן חברות תקשורת של שם.@יין-מלכות לא בטוח שגירסה תשנה משהו זה יותר תלוי ב RM
-
@יין-מלכות לא בטוח שגירסה תשנה משהו זה יותר תלוי ב RM
@שלמה-ווייס מה ז"א
-
@יין-מלכות לא בטוח שגירסה תשנה משהו זה יותר תלוי ב RM
@שלמה-ווייס ואיך בודקים את זה
-
@שלמה-ווייס מה ז"א
@יין-מלכות בC2 יש 721 ו722 שהוא תומך בהרבה יותר חברות תלחץ #0010#* ותראה
-
@יין-מלכות בC2 יש 721 ו722 שהוא תומך בהרבה יותר חברות תלחץ #0010#* ותראה
@שלמה-ווייס יש לי 721. חבל . . . תודה על המידע
-
@יין-מלכות בC2 יש 721 ו722 שהוא תומך בהרבה יותר חברות תלחץ #0010#* ותראה
@שלמה-ווייס ויש אפשרות לשנות את זה? אני פשוט בור בזה . . .
-
@שלמה-ווייס ויש אפשרות לשנות את זה? אני פשוט בור בזה . . .
@יין-מלכות יש אפשרות לגרום שבהקשה על כוכבית סולמית .... יופיע 722 אבל אי אפשר לשנות את זה במציאות
-
@שלמה-ווייס ויש אפשרות לשנות את זה? אני פשוט בור בזה . . .
@יין-מלכות תוכל להשתמש עם לייקה רק
H2o t&t לא יעבדו
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות