קצר בלוח אם
-
לא מדובר בקצר כזה שהעלה עשן, מדובר בהבזק חשמלי שיצא מהקצה של הכבל שכנראה היה חשוף ונגע במארז במקום ברזל, ואז פשוט הכל נכבה.
@michaelyair אמר בקצר בלוח אם:
ונגע במארז במקום ברזל,
אני לא מצליח להבין
למה שהלוח-אם ילך אם נגע במארז
-
@michaelyair אמר בקצר בלוח אם:
ונגע במארז במקום ברזל,
אני לא מצליח להבין
למה שהלוח-אם ילך אם נגע במארז
@משחזר-מידע גם אני
-
@michaelyair אמר בקצר בלוח אם:
ונגע במארז במקום ברזל,
אני לא מצליח להבין
למה שהלוח-אם ילך אם נגע במארז
@משחזר-מידע אמר בקצר בלוח אם:
למה שהלוח-אם ילך אם נגע במארז
אתה צודק, אני משער שזה מה שקרה, כי הספק כח כן עובד במחשב אחר, אבל כשאני מחזיר אותו למחשב הזה, הוא פשוט לא מוכן להדלק.
יש לך השערות? -
@משחזר-מידע אמר בקצר בלוח אם:
למה שהלוח-אם ילך אם נגע במארז
אתה צודק, אני משער שזה מה שקרה, כי הספק כח כן עובד במחשב אחר, אבל כשאני מחזיר אותו למחשב הזה, הוא פשוט לא מוכן להדלק.
יש לך השערות?@michaelyair אמר בקצר בלוח אם:
יש לך השערות?
חנסה להפעיל את המחשב עם כפתור ההפעלה כמה פעמיים "ללא" חיבור לחשמל
ולאחר מכן תנסה להפעיל רגיל "עם" חיבור לחשמל -
@michaelyair אמר בקצר בלוח אם:
יש לך השערות?
חנסה להפעיל את המחשב עם כפתור ההפעלה כמה פעמיים "ללא" חיבור לחשמל
ולאחר מכן תנסה להפעיל רגיל "עם" חיבור לחשמל@משחזר-מידע אמר בקצר בלוח אם:
@michaelyair אמר בקצר בלוח אם:
יש לך השערות?
חנסה להפעיל את המחשב עם כפתור ההפעלה כמה פעמיים "ללא" חיבור לחשמל
ולאחר מכן תנסה להפעיל רגיל "עם" חיבור לחשמלתחכים אותנו מה הפעולה הזאת עוזרת
-
@משחזר-מידע אמר בקצר בלוח אם:
@michaelyair אמר בקצר בלוח אם:
יש לך השערות?
חנסה להפעיל את המחשב עם כפתור ההפעלה כמה פעמיים "ללא" חיבור לחשמל
ולאחר מכן תנסה להפעיל רגיל "עם" חיבור לחשמלתחכים אותנו מה הפעולה הזאת עוזרת
@שמחת-החיים להוציא חשמל סטטי מהמחשב
-
@michaelyair אמר בקצר בלוח אם:
יש לך השערות?
חנסה להפעיל את המחשב עם כפתור ההפעלה כמה פעמיים "ללא" חיבור לחשמל
ולאחר מכן תנסה להפעיל רגיל "עם" חיבור לחשמל@משחזר-מידע אמר בקצר בלוח אם:
@michaelyair אמר בקצר בלוח אם:
יש לך השערות?
חנסה להפעיל את המחשב עם כפתור ההפעלה כמה פעמיים "ללא" חיבור לחשמל
ולאחר מכן תנסה להפעיל רגיל "עם" חיבור לחשמלהוא צריך גם להוציא את הבטריה
-
@משחזר-מידע אמר בקצר בלוח אם:
@michaelyair אמר בקצר בלוח אם:
יש לך השערות?
חנסה להפעיל את המחשב עם כפתור ההפעלה כמה פעמיים "ללא" חיבור לחשמל
ולאחר מכן תנסה להפעיל רגיל "עם" חיבור לחשמלהוא צריך גם להוציא את הבטריה
-
@קטונתי אמר בקצר בלוח אם:
@shloimy מדובר בנייח לכאורה
אבל לדעתי את הבטריה הפנימית כן צריך להוציא (וזה גם בנייח)
-
@michaelyair אמר בקצר בלוח אם:
יש לך השערות?
חנסה להפעיל את המחשב עם כפתור ההפעלה כמה פעמיים "ללא" חיבור לחשמל
ולאחר מכן תנסה להפעיל רגיל "עם" חיבור לחשמל@משחזר-מידע
עשיתי את זה, לא נדלק.
כתוב לי שהדגם זה
Gigabyte GA-EX58-UD3R
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות