שגיאה בהפעלת המחשב
-
כל פעם שאני מפעיל את המחשב אז הוא רושם מוחק שני פריטים מתוכניות (לוח מגע) ומוחק, כל פעם שאני מפעיל את המחשב,
יש איך לבטל את זה??? -
@משתמש-חדש תבדוק במנהל המשימות בלשונית 'אתחול' אם יש משימה מוזרה ואם לא תנסה לחסום את זה דרך 'סי קלינר' (בלשונית: כלים - אתחול).
@א-מ אמר בשגיאה בהפעלת המחשב:
@משתמש-חדש תבדוק במנהל המשימות בלשונית 'אתחול' אם יש משימה מוזרה ואם לא תנסה לחסום את זה דרך 'סי קלינר' (בלשונית: כלים - אתחול).
@א-מ מה זה נקרא משימה מוזרה?
-
@א-מ אמר בשגיאה בהפעלת המחשב:
@משתמש-חדש תבדוק במנהל המשימות בלשונית 'אתחול' אם יש משימה מוזרה ואם לא תנסה לחסום את זה דרך 'סי קלינר' (בלשונית: כלים - אתחול).
@א-מ מה זה נקרא משימה מוזרה?
-
@משתמש-חדש הכוונה למשימה שאתה לא יודע מה היא והיא לא שייכת לשום תוכנה שאתה יודע שמותקנת על המחשב.
@א-מ אמר בשגיאה בהפעלת המחשב:
@משתמש-חדש הכוונה למשימה שאתה לא יודע מה היא והיא לא שייכת לשום תוכנה שאתה יודע שמותקנת על המחשב.
לא הלך

-
@א-מ אמר בשגיאה בהפעלת המחשב:
@משתמש-חדש הכוונה למשימה שאתה לא יודע מה היא והיא לא שייכת לשום תוכנה שאתה יודע שמותקנת על המחשב.
לא הלך

@משתמש-חדש אמר בשגיאה בהפעלת המחשב:
@א-מ אמר בשגיאה בהפעלת המחשב:
@משתמש-חדש הכוונה למשימה שאתה לא יודע מה היא והיא לא שייכת לשום תוכנה שאתה יודע שמותקנת על המחשב.
לא הלך

תכנס לסי קלינר תלחץת על "כלים" ואז על "אתחל" ואז על "שמור בקובץ טקסט..." ותעלה את הקובץ שיווצר לכאן
-
@משתמש-חדש אמר בשגיאה בהפעלת המחשב:
@א-מ אמר בשגיאה בהפעלת המחשב:
@משתמש-חדש הכוונה למשימה שאתה לא יודע מה היא והיא לא שייכת לשום תוכנה שאתה יודע שמותקנת על המחשב.
לא הלך

תכנס לסי קלינר תלחץת על "כלים" ואז על "אתחל" ואז על "שמור בקובץ טקסט..." ותעלה את הקובץ שיווצר לכאן
@יוסי-מחשבים אמר בשגיאה בהפעלת המחשב:
@משתמש-חדש אמר בשגיאה בהפעלת המחשב:
@א-מ אמר בשגיאה בהפעלת המחשב:
@משתמש-חדש הכוונה למשימה שאתה לא יודע מה היא והיא לא שייכת לשום תוכנה שאתה יודע שמותקנת על המחשב.
לא הלך

תכנס לסי קלינר תלחץת על "כלים" ואז על "אתחל" ואז על "שמור בקובץ טקסט..." ותעלה את הקובץ שיווצר לכאן
@יוסי-מחשבים איך נכנסים לסי קלינר?
-
@יוסי-מחשבים אמר בשגיאה בהפעלת המחשב:
@משתמש-חדש אמר בשגיאה בהפעלת המחשב:
@א-מ אמר בשגיאה בהפעלת המחשב:
@משתמש-חדש הכוונה למשימה שאתה לא יודע מה היא והיא לא שייכת לשום תוכנה שאתה יודע שמותקנת על המחשב.
לא הלך

תכנס לסי קלינר תלחץת על "כלים" ואז על "אתחל" ואז על "שמור בקובץ טקסט..." ותעלה את הקובץ שיווצר לכאן
@יוסי-מחשבים איך נכנסים לסי קלינר?
@משתמש-חדש אמר בשגיאה בהפעלת המחשב:
@יוסי-מחשבים אמר בשגיאה בהפעלת המחשב:
@משתמש-חדש אמר בשגיאה בהפעלת המחשב:
@א-מ אמר בשגיאה בהפעלת המחשב:
@משתמש-חדש הכוונה למשימה שאתה לא יודע מה היא והיא לא שייכת לשום תוכנה שאתה יודע שמותקנת על המחשב.
לא הלך

תכנס לסי קלינר תלחץת על "כלים" ואז על "אתחל" ואז על "שמור בקובץ טקסט..." ותעלה את הקובץ שיווצר לכאן
@יוסי-מחשבים איך נכנסים לסי קלינר?
זה תוכנה אם אין לך תוכל להשתמש בגירסה ניידת, ראה כאן
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות