שאלה מענית לגבי עכבר אלחוטי.
עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה
6
פוסטים
3
כותבים
147
צפיות
1
עוקבים
-
כידוע, העכבר האלחוטי עובד ע"י בלוטוס שמשדר בתדר מסוים שמתאים לאכבר.
מעניין אותי, האם ע"י תוכנה \ פקודות מסוימות, ניתן לשנות את התדר של הבלוטוס, כך שישדר לפלאפון \ נגן? -
@a-y-f אמר בשאלה מענית לגבי עכבר אלחוטי.:
@MERS צודק יש 2 טכנולוגיות
- דרך גלי רדיו [נקרא RF] שעל זה עובדים העכברים עם USB הרגילים
- דרך בלוטוס בכברים מיוחדים שבדרך כלל יותר יקרים, שאז לא צריך בדרך כלל חיבור USB במחשבים ניידים כי יש בהם בלוטוס מובנה [אם אאוטנט לא הוציאו אותו]. או דרך משדר בלוטוס שקונים בנפרד, ומתאים לכל דבר שתרצה לשדר.
עיין כאן
נ. ב. בלוטוס זה בעצם גם סוג של גלי רדיו רק בטכנולוגיה מסויימת עיין בהמכלול להרחבה
-
@a-y-f אמר בשאלה מענית לגבי עכבר אלחוטי.:
@MERS צודק יש 2 טכנולוגיות
- דרך גלי רדיו [נקרא RF] שעל זה עובדים העכברים עם USB הרגילים
- דרך בלוטוס בכברים מיוחדים שבדרך כלל יותר יקרים, שאז לא צריך בדרך כלל חיבור USB במחשבים ניידים כי יש בהם בלוטוס מובנה [אם אאוטנט לא הוציאו אותו]. או דרך משדר בלוטוס שקונים בנפרד, ומתאים לכל דבר שתרצה לשדר.
עיין כאן
נ. ב. בלוטוס זה בעצם גם סוג של גלי רדיו רק בטכנולוגיה מסויימת עיין בהמכלול להרחבה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות