צריכת גבוהה של מחשב חדש
-
מחשב חדש I5 עם 16 ראם. התקנתי בו תוכנות אדובי מפה.
ונראה לי שהצריכה גבוהה.
אציין שהתמונה היא ממחשב בהפעלה חדשה ללא שום תוכנה שפועלת ברקע. או שנפתחה מאז הפעלת המחשב.
מה יכול להיות

@שער-השמים התמונה היא כשהתוכנה פתוחה?
-
@שער-השמים התמונה היא כשהתוכנה פתוחה?
@קטונתי אמר בצריכת גבוהה של מחשב חדש:
@שער-השמים התמונה היא כשהתוכנה פתוחה?
לא, זה הקטע, שום תוכנה לא פתוחה כלל.
-
@קטונתי אמר בצריכת גבוהה של מחשב חדש:
@שער-השמים התמונה היא כשהתוכנה פתוחה?
לא, זה הקטע, שום תוכנה לא פתוחה כלל.
@שער-השמים התוכנה שמעמיסה זה adobe שזה בעצם מה שהתקנתה.
אתה צריך להכנס ללשונית אתחול שבמנהל המשימות ולהפוך את התוכנית ללא זמינה. -
@קטונתי אמר בצריכת גבוהה של מחשב חדש:
@שער-השמים התוכנה שמעמיסה זה adobe שזה בעצם מה שהתקנתה.
אבל למה היא עןבדת ברקע בכלל, ולמה כזה הרבה כח?
-
@קטונתי אמר בצריכת גבוהה של מחשב חדש:
@שער-השמים התוכנה שמעמיסה זה adobe שזה בעצם מה שהתקנתה.
אבל למה היא עןבדת ברקע בכלל, ולמה כזה הרבה כח?
@שער-השמים התוכנות של adobe צורכות למה? לא יודע.
אם זה עובד לך ברקע ואתה לא רוצה, אתה מוריד מהאתחול, ולהבא בהדלקת המחשב התוכנה לא תדלק. -
@שער-השמים כלומר?
-
@שער-השמים התוכנה שמעמיסה זה adobe שזה בעצם מה שהתקנתה.
אתה צריך להכנס ללשונית אתחול שבמנהל המשימות ולהפוך את התוכנית ללא זמינה.@קטונתי אמר בצריכת גבוהה של מחשב חדש:
@שער-השמים התוכנה שמעמיסה זה adobe שזה בעצם מה שהתקנתה.
אתה צריך להכנס ללשונית אתחול שבמנהל המשימות ולהפוך את התוכנית ללא זמינה.אם זה ADOBE פרוץ אז יתכן שזה קובץ הפריצה.... [קרה לי פעם]
(ראיתי שהנושא נפתר אבל חשוב לדעת) -
א אלישי העביר נושא זה מ-מחשבים וטכנולוגיה ב-
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות