מסך פתיחה
-
- האם יש אופציה לבטל את מסך הפתיחה בווינדוס כך שכשהווינדוס עולה יגיע מיד לשולחן העבודה?
- תמונת פתיחה של ווינדוס לא משתנה, יש אפשרות לעשות שתשתנה?
@K11001100 אמר במסך פתיחה:
האם יש אופציה לבטל את מסך הפתיחה בווינדוס כך שכשהווינדוס עולה יגיע מיד לשולחן העבודה?
כן פשוט תבטל את הקוד ..
או לגמרי ואז גם אם תנעל את המחשב באמצע עבודה הוא לא יהיה נעול
או אתה יכול לבטל רק את הנעילה בכניסה הראשונה אבל אם תנעל כן יהיה קוד ..ולגבי התמונות פתיחה זה מסומן אצלך על זרקור של Windows?
-
יש לי את
ביטול מסך נעילה.reg
אינני לוקח אחריות מה זה עושה זה נראה לי מיועד לוינדוס 8 תבדוק מה קורה ב10 -
- האם יש אופציה לבטל את מסך הפתיחה בווינדוס כך שכשהווינדוס עולה יגיע מיד לשולחן העבודה?
- תמונת פתיחה של ווינדוס לא משתנה, יש אפשרות לעשות שתשתנה?
@K11001100 רגע מה אתה רוצה שלא יהיה קוד או שיפתח ישירות את שולחן העבודה..?
-
@K11001100 רגע מה אתה רוצה שלא יהיה קוד או שיפתח ישירות את שולחן העבודה..?
-
@K11001100 אה אז מה שנתתי לא יעזור.
מה שנתתי יבטל את המסך נעילה כך שישר יבקש ממך קוד.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות