אני מעוניין להגדיר סקר עם כ-חמש שאלות
-
בגדול בתוך השלוחה אתה פותח תיקייה לכל שאלה וקורא לה בשם השאלה, לדוגמא לשאלה 1 תפתח תייקיה בשם 1, בפנים אתה מכניס את השאלה ומשנה את השם ל Q
ההגדרות שאתה חייב בשלוחה הם:type=seker_questions Q1_key_ok=1234 seker_questions_numbers=1בשורה השניה מגודר בכמה מקשים ניתן לענות על השאלה. צריך להכניס הגדרה כזו לכל שאלה בנפרד.
בשורה השלישית זה איזה שאלות ישאל , כך שאם יש לך 5 שאלות אתה צריך להכניס את מספרי השאלות.
תסתכל כאן -
בגדול בתוך השלוחה אתה פותח תיקייה לכל שאלה וקורא לה בשם השאלה, לדוגמא לשאלה 1 תפתח תייקיה בשם 1, בפנים אתה מכניס את השאלה ומשנה את השם ל Q
ההגדרות שאתה חייב בשלוחה הם:type=seker_questions Q1_key_ok=1234 seker_questions_numbers=1בשורה השניה מגודר בכמה מקשים ניתן לענות על השאלה. צריך להכניס הגדרה כזו לכל שאלה בנפרד.
בשורה השלישית זה איזה שאלות ישאל , כך שאם יש לך 5 שאלות אתה צריך להכניס את מספרי השאלות.
תסתכל כאן -
לא הבנתי כל כך מה עשית ואיפה הכנסת את שאר ההגדרות.
תנסה לעשות מה שכתבתי לך, ואם תסתבך נעזור לך.@11mot הגדרתי את ההגדרות האלו בשלוחת הסקר-
type=seker_questions Q1_key_ok=123 Q2_key_ok=12 Q3_key_ok=12 Q4_key_ok=12 Q5_key_ok=12 seker_questions_amunet=5 seker_questions_numbers=1.2.3.4.5בתוך הסקר יש חמש שאילות ובראשון יש 3 אפשרויות הקשה וב4 האחרים יש רק 2 אפשרויות הקשה.
זה טוב? -
@11mot הגדרתי את ההגדרות האלו בשלוחת הסקר-
type=seker_questions Q1_key_ok=123 Q2_key_ok=12 Q3_key_ok=12 Q4_key_ok=12 Q5_key_ok=12 seker_questions_amunet=5 seker_questions_numbers=1.2.3.4.5בתוך הסקר יש חמש שאילות ובראשון יש 3 אפשרויות הקשה וב4 האחרים יש רק 2 אפשרויות הקשה.
זה טוב?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות