אני רוצה להפוך את הטלפון לווינדוס אפשרי?
-
@זליג-פוקס אתה מתכוון וינדוס פון?
@MENIS אמר באני רוצה להפוך את הטלפון לווינדוס אפשרי?:
@זליג-פוקס אתה מתכוון וינדוס פון?
לא יודע
שזה יהיה ווינדוס
אולי זה ווינדוס פון
וכמובן הוראות איך עושים את זה -
@זליג-פוקס מה הדגם המלא?
ווינדוס לא ירוץ טוב.
ווינדוס פון?
מה תעשה איתו?@Men770 אמר באני רוצה להפוך את הטלפון לווינדוס אפשרי?:
@זליג-פוקס מה הדגם המלא?
ווינדוס לא ירוץ טוב.
ווינדוס פון?
מה תעשה איתו?מה זה ווינדוס פון?
הדגם יש למעלה בצילום מסך שהעלתי -
@Men770 אמר באני רוצה להפוך את הטלפון לווינדוס אפשרי?:
@זליג-פוקס מה הדגם המלא?
ווינדוס לא ירוץ טוב.
ווינדוס פון?
מה תעשה איתו?מה זה ווינדוס פון?
הדגם יש למעלה בצילום מסך שהעלתי@זליג-פוקס סוג של ווינדוס לסמארטפונים, מערכת כושלת ביותר
-
@זליג-פוקס סוג של ווינדוס לסמארטפונים, מערכת כושלת ביותר
-
@זליג-פוקס מישהו כתב פעם [נראה לי שבפורום כאן אבל לא בטוח] שיש איזה גירס של אנדרואיד שנראה כמו ווינדוס וזה בעצם אנדרו' אולי זה יעזור לך
בהצלחה -
תסתכל בנושא החדש שהעליתי
-
תסתכל בנושא החדש שהעליתי
@מתמחה-NOKIA אמר באני רוצה להפוך את הטלפון לווינדוס אפשרי?:
תסתכל בנושא החדש שהעליתי
אם אתה רוצה לסמן משהו למישהו תתייג אותו עם @
בהצלחה -
תסתכל בנושא החדש שהעליתי
-
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות