שווה לקנות שיאומי - Qin 1s+ ב450 שקל ?
-
זה בא לך עם מקשים עברית ו-וויז
או שכדאי להזמין ב200 ולקנות תוכנה ממישהו פה?
@tomeriko8211 לקנות ב 200 לא יהיה לך חותמת ועברית על המקלדת
אם בא לך עבור לפרטי -
זה בא לך עם מקשים עברית ו-וויז
או שכדאי להזמין ב200 ולקנות תוכנה ממישהו פה?
@tomeriko8211 לא הבנתי מה השאלה תעשה מה שאתה מעדיף אם יש לך סבלנות אז תזמין יש פה כמה שיעשו לך גירסה
-
חותמת של הכשר? אם כן אני לא רוצה עם חותמת
-
חותמת של הכשר? אם כן אני לא רוצה עם חותמת
-
@tomeriko8211 בהחלט שווה להזמין ואז לעשות גירסא בבערך 100 שקל.
אלא אם זה דחוף לך@hvusv1234 ומה אם האנגלית במקשים?
-
זה בא לך עם מקשים עברית ו-וויז
או שכדאי להזמין ב200 ולקנות תוכנה ממישהו פה?
@tomeriko8211
אם יש לך כח להטלטל אז תקנה בעלי אקספרס ב 194 אחרי זה תלך למישהו שיעשה לך חתימה בעיברית באזור ה 60 ש"ח ולך תצרוב גירסא באזור ה 100 ש"ח.
אם יש לך כח לעשות את כל זה אז לך על זה...
או שאתה לא רוצה מקשים בעברית ואז זה ממש קל. -
@tomeriko8211
אם יש לך כח להטלטל אז תקנה בעלי אקספרס ב 194 אחרי זה תלך למישהו שיעשה לך חתימה בעיברית באזור ה 60 ש"ח ולך תצרוב גירסא באזור ה 100 ש"ח.
אם יש לך כח לעשות את כל זה אז לך על זה...
או שאתה לא רוצה מקשים בעברית ואז זה ממש קל.איזה חותמת אתה מדבר של ההכשר?
-
איזה חותמת אתה מדבר של ההכשר?
@tomeriko8211 גם ההכשר וגם עברית במקלדת
-
איזה חותמת אתה מדבר של ההכשר?
@יוני אמר בשווה לקנות שיאומי - Qin 1s+ ב450 שקל ?:
@tomeriko8211 גם ההכשר וגם עברית במקלדת
-
אתה אומר עדיף רק אז להזמין ופשוט לצרוב גירסא?
-
אתה אומר עדיף רק אז להזמין ופשוט לצרוב גירסא?
@tomeriko8211 מבחינה כספית ודאי אם אתה תתרגל למקשים ואם אתה לא לחוץ בזמן
מבחינת נוחות עדיף מקשים בעברית -
@tomeriko8211 מבחינה כספית ודאי אם אתה תתרגל למקשים ואם אתה לא לחוץ בזמן
מבחינת נוחות עדיף מקשים בעבריתמכשיר 200 שח ותוכנה ב100 נחשבת טובה?
-
מכשיר 200 שח ותוכנה ב100 נחשבת טובה?
-
מכשיר 200 שח ותוכנה ב100 נחשבת טובה?
@tomeriko8211 אמר בשווה לקנות שיאומי - Qin 1s+ ב450 שקל ?:
מכשיר 200 שח ותוכנה ב100 נחשבת טובה?
כן עסקה מצויינת מקסימום תשים מדבקות על המקשים...
-
א אלישי העביר נושא זה מ-שיאומי +Qin1s ב-
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות