עזרה- לא מצליח לחבר אוזניות שיומי לQF9
-
מנסה לחבר אוזניות של שיאומי AirDots לשיואומי QF (הקטן) והוא לא מוצא אותם.
ניסיתי עם שתי האוזניות בשתי זוגות (כלומר עם ארבע אוזניות!!) והוא לא מוצא כלום.
בטלפון אחר הצלחתי להתחבר בקלות.
אוזניות אחרות מתחברות לטלפון הזה היטב.
אשמח לעזרה. -
מנסה לחבר אוזניות של שיאומי AirDots לשיואומי QF (הקטן) והוא לא מוצא אותם.
ניסיתי עם שתי האוזניות בשתי זוגות (כלומר עם ארבע אוזניות!!) והוא לא מוצא כלום.
בטלפון אחר הצלחתי להתחבר בקלות.
אוזניות אחרות מתחברות לטלפון הזה היטב.
אשמח לעזרה.@מניפולציות כנראה הם לא תומכים את זה
-
@מניפולציות כנראה הם לא תומכים את זה
@0533133A ממה זה נובע?
יש אפשרות לתקן את זה? -
@0533133A ממה זה נובע?
יש אפשרות לתקן את זה?@מניפולציות האוזניות עצמם לא תומכים את התקן של המכשיר
-
@מניפולציות האוזניות עצמם לא תומכים את התקן של המכשיר
@0533133A אפשר ברור?
מה בדיוק לא תומך במכשיר אחר עובד מצוין -
@0533133A אפשר ברור?
מה בדיוק לא תומך במכשיר אחר עובד מצוין@מניפולציות תוקן
-
בכל אופן אם למישהו יש פתרון אשמח מאוד
-
@מניפולציות
אם הבעיה היא רק זיהוי של האוזניות במכשיר תלחץ על כפתור ההפעלה עד שהוא יהבהב בכחול אדום- ואז זה מגדיר זיהוי פתוח [או משהו ברעיון] ובד"כ אפשר לזהות בכל מכשיר
בהצלחה ושב"ש
[תעדכן אם עזר לך] -
@מניפולציות
אם הבעיה היא רק זיהוי של האוזניות במכשיר תלחץ על כפתור ההפעלה עד שהוא יהבהב בכחול אדום- ואז זה מגדיר זיהוי פתוח [או משהו ברעיון] ובד"כ אפשר לזהות בכל מכשיר
בהצלחה ושב"ש
[תעדכן אם עזר לך]@MERS אין בזה כחול אדום זה מהבהב בלבן ומכשיר אחר כן הצליח למצוא אותם.
ניסיתי כמה פעמים ולא עזר. -
א אלישי העביר נושא זה מ-שיאומי +Qin1s ב-
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות