רקעים לשולחן העבודה לטובת משתמשי הפורום
-
@מנחם-ציון סבבה, תודה מראש
-
@מנחם-ציון אגב כשאתה עונה למישהו אתה לוחץ על הלחצן תגובה

שבצד שמאל לפוסט שאתה רוצה להגיב לה פה 
לא חייב להיות קישור שמוריד מיד. -
@מנחם-ציון אגב כשאתה עונה למישהו אתה לוחץ על הלחצן תגובה

שבצד שמאל לפוסט שאתה רוצה להגיב לה פה 
לא חייב להיות קישור שמוריד מיד. -
@איציק-דייטש בסדר, איזה איכות כדאי לעשות שלא יצא פיקסלים?
@מנחם-ציון 1080*1920
-
@מנחם-ציון 1080*1920
-
@אלעזר-חיים אהה, הבנתי, אבל 1.1 gb מוגזם בשביל 250 תמונות
@איציק-דייטש יש שם כ-2500 תמנות בגדלים שונים.
-
@איציק-דייטש כאן יש את כל הרקעים מ @אלעזר-חיים באיכות של עד 1800*2400 (סה"כ שוקל 700 MB)
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות