אין לי גישה לרשת במחשב נייח
-
@CRUL30 המחשב שלך נראה די ישן ואני מאמין שהוא תומך רק בMBR בכל אופן MBR בטח יעבוד עליו אמנם ישנם מעלות מסויימות לGPT אבל זה לא משנה הרבה
@שלמה-ווייס איזה ווינדוס 10 ממליחץ לי?
-
@שלמה-ווייס איזה ווינדוס 10 ממליחץ לי?
@CRUL30 אמר באין לי גישה לרשת במחשב נייח:
@שלמה-ווייס איזה ווינדוס 10 ממליחץ לי?
הום או פרו (יש לך מינימום 4 ג'יגה ראם?)
-
@CRUL30 אמר באין לי גישה לרשת במחשב נייח:
@שלמה-ווייס איזה ווינדוס 10 ממליחץ לי?
הום או פרו (יש לך מינימום 4 ג'יגה ראם?)
-
@CRUL30 איזה יופי כבר אין לך בעיות עכשיו?
-
@שלמה-ווייס הוא כותב לי no installed office 2010 product detewcted....
-
@שלמה-ווייס הוא כותב לי no installed office 2010 product detewcted....
@CRUL30 כי לא התקנת 2010 אבל מקודם הוא כותב שזה מאקטב את 2019/365 (אם אפשר בבקשה צילום מסך)
-
@CRUL30 כי לא התקנת 2010 אבל מקודם הוא כותב שזה מאקטב את 2019/365 (אם אפשר בבקשה צילום מסך)
-
@CRUL30 איזה יופי כבר אין לך בעיות עכשיו?
@שלמה-ווייס אמר באין לי גישה לרשת במחשב נייח:
@CRUL30 איזה יופי כבר אין לך בעיות עכשיו?
אני ממש מתנצל אל כל מי שעזר לי ששחכתי שלעדכן שהתקדמתי והצלחתי והכל בזכותכם...
אז תודה לכל אחד ואחד כנראה בגלל הצום... -
@שלמה-ווייס אמר באין לי גישה לרשת במחשב נייח:
@CRUL30 איזה יופי כבר אין לך בעיות עכשיו?
אני ממש מתנצל אל כל מי שעזר לי ששחכתי שלעדכן שהתקדמתי והצלחתי והכל בזכותכם...
אז תודה לכל אחד ואחד כנראה בגלל הצום...@CRUL30 מאיפה הורדת את אופיס?
-
@CRUL30 אמר באין לי גישה לרשת במחשב נייח:
אפילו לא בחיבור כבל רשת
גם לי יש בעיה זו בנטסטיק - במערכת הפעלה איבונוטו של לינוקס. זה נטסטיק שאמור לעלות אוטומטי. אשמח לשמוע רעיון.
@נגן מהיכן לך שהנטסטיק יכול לעבוד בלינוקס?
-
@נגן מהיכן לך שהנטסטיק יכול לעבוד בלינוקס?
@A0533057932 אין מקור... רק מסברא, לא ידעתי שיש התקן שלא עובד על לינוקס.
-
@A0533057932 אין מקור... רק מסברא, לא ידעתי שיש התקן שלא עובד על לינוקס.
@נגן מסברא זה לא יעבוד
רק אם יש דרייברים מותאמים עבורו זה יעבוד -
@נגן מסברא זה לא יעבוד
רק אם יש דרייברים מותאמים עבורו זה יעבוד@A0533057932 אמר באין לי גישה לרשת במחשב נייח:
@נגן מסברא זה לא יעבוד
רק אם יש דרייברים מותאמים עבורו זה יעבודאו שהתוכנה של ההפעלה שלו מבוססת דפדפן, כמו הנטסטיקים של וואווי.
-
@A0533057932 אמר באין לי גישה לרשת במחשב נייח:
@נגן מסברא זה לא יעבוד
רק אם יש דרייברים מותאמים עבורו זה יעבודאו שהתוכנה של ההפעלה שלו מבוססת דפדפן, כמו הנטסטיקים של וואווי.
@בנצי-20 גם הם צריכים דרייברים
אולי אתה לא אוחז אבל בפעם הראשונה בכל מחשב צריך תוכנה -
@בנצי-20 גם הם צריכים דרייברים
אולי אתה לא אוחז אבל בפעם הראשונה בכל מחשב צריך תוכנה@A0533057932 נכון, אבל יש כלים מצוינים בלינוקס להתקנת דרייברים, אניי דיברתי על החלק היותר בעייתי - התוכנת הפעלה של הסטיק, שבלעדיו הוא לא שווה כלום
-
@A0533057932 אמר באין לי גישה לרשת במחשב נייח:
@נגן מסברא זה לא יעבוד
רק אם יש דרייברים מותאמים עבורו זה יעבודאו שהתוכנה של ההפעלה שלו מבוססת דפדפן, כמו הנטסטיקים של וואווי.
@בנצי-20 אמר באין לי גישה לרשת במחשב נייח:
או שהתוכנה של ההפעלה שלו מבוססת דפדפן, כמו הנטסטיקים של וואווי
בפעם הראשונה צריך להפעיל את ה STARTUP שיש להאוואי רק לווינדוס ומקינטוש אבל חיברתי אותו לכרומבוק ועבד מצויין בלי שום התקנה אבל בווינדוס זה לא עובד בלי התקנה @A0533057932 יש לך הסבר לזה?
-
@בנצי-20 אמר באין לי גישה לרשת במחשב נייח:
או שהתוכנה של ההפעלה שלו מבוססת דפדפן, כמו הנטסטיקים של וואווי
בפעם הראשונה צריך להפעיל את ה STARTUP שיש להאוואי רק לווינדוס ומקינטוש אבל חיברתי אותו לכרומבוק ועבד מצויין בלי שום התקנה אבל בווינדוס זה לא עובד בלי התקנה @A0533057932 יש לך הסבר לזה?
@שלמה-ווייס ברור
אין תוכנה שתזהה אותו בלינוקס בתור התקן רשת איך יעבוד? -
@שלמה-ווייס ברור
אין תוכנה שתזהה אותו בלינוקס בתור התקן רשת איך יעבוד?@A0533057932 אבל למה בכרומבוק זה עבד לי מיד בהפעלה הראשונה של המחשב בלי שום התקנה?!
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
