שנוי תפריט 208
-
@גיחצי מאיפה בדיוק הורדת?
-
@גיחצי מצויין ודרייברים התקנת?
-
@גיחצי יכול להיות שמשהו הכשיר פעם את המכשיר?

-
@גיחצי יכול להיות שמשהו הכשיר פעם את המכשיר?

-
@גיחצי כבה את כל התוכנות הקשורות לנוקיה דוגמת PC SUIT ו BEST
-
@גיחצי כבה את כל התוכנות הקשורות לנוקיה דוגמת PC SUIT ו BEST
@שלמה-ווייס אמר בשנוי תפריט 208:
@גיחצי כבה את כל התוכנות הקשורות לנוקיה דוגמת PC SUIT ו BEST
הכול מכובה
-
@שלמה-ווייס אמר בשנוי תפריט 208:
@גיחצי כבה את כל התוכנות הקשורות לנוקיה דוגמת PC SUIT ו BEST
הכול מכובה
@גיחצי מוזר איך הגדרת שיתחבר?
-
@גיחצי מוזר איך הגדרת שיתחבר?
-
-
-
-
@שלמה-ווייס אמר בשנוי תפריט 208:
@גיחצי נראה לי דרייברים תוריד הכל מהמחשב (כל הדרייברים והתוכנה) לאחמ"כ תתקין את זה את זה ואת מובי הרבה הצלחה ותעדכן אם עזר
לא עזר
-
@שלמה-ווייס אמר בשנוי תפריט 208:
@גיחצי נראה לי דרייברים תוריד הכל מהמחשב (כל הדרייברים והתוכנה) לאחמ"כ תתקין את זה את זה ואת מובי הרבה הצלחה ותעדכן אם עזר
לא עזר
@גיחצי על איזה מצב מוגדר הטלפון בכבל נתונים? (תוכל להגיע לזה במכשיר דרך הגדרות>קישוריות>כבל נתונים USB ותבחר בPC SUIT וחבר שוב)
-
@גיחצי על איזה מצב מוגדר הטלפון בכבל נתונים? (תוכל להגיע לזה במכשיר דרך הגדרות>קישוריות>כבל נתונים USB ותבחר בPC SUIT וחבר שוב)
@שלמה-ווייס אמר בשנוי תפריט 208:
@גיחצי על איזה מצב מוגדר הטלפון בכבל נתונים? (תוכל להגיע לזה במכשיר דרך הגדרות>קישוריות>כבל נתונים USB ותבחר בPC SUIT וחבר שוב)
להזכירך ב208 אין את האפשרות הזאות אלה בוחרים במודם
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
