איך לתמוך c2 לכשר
-
@יוני
אם אני ישנה את הסים לפלאפון אז צריך לעשות משהו נוסף? או ברגע שאני יכניס את הסים אם המספר סידורי הקיים הוא יעבוד? -
@yaakovcs דבר ראשון אין לשנות מספר סידורי לנוקיה
דבר שני כן תכניס סים של פלאפון ויעבוד (אבל לא לוקח אחריות) -
@yaakovcs נתקלתי אתמול במשהו שהיה לי ממש חדש ראיתי חנות בירושלים שלקחו C2 עם מספר סידורי לא כשר ועשו קומבינה עם חברת סלקום שהסים הכשר שלהם יעבוד בו, לא מדובר בפריצת סים כי גם אם יכניסו את הסים למכשיר אחר ולאחמ"כ יחזירו לזה זה לא ייחסם ולחילופין כל הסימים של סלקום עובדים במכשיר הזה
-
@yaakovcs אמר באיך לתמוך c2 לכשר:
@יוני
זה מסוכן- אין דרך אחרתמה מסוכן בזה? אני עשיתי את זה אתה מתקשר ואומר שנחסם המכשיר בתמימות והיא מבקשת לחזור למספר אחר על מנת שתפרק את הסוללה ותסתכל במספר הסידורי אתה כמובן לא צריך לפרק כיון שהכנת מראש מספר סידורי כשר (יש בשפע כאן בפורום תחפש על C2) וכשחוזר אליך הנציג אתה מקריא לו את המספר והוא אומר לך שבגלל שזה פעם ראשונה הוא פותח וזה יפתח תוך שעה ואם עוד פעם יחסם לך הסים תצרך לקנות סים חדש ב20 ש"ח זה הכל. אח"כ אל תוציא את הסים מהמכשיר כי אז לא תוכל להחזיר אותו אא"כ תחזיר אותו למכשיר כשר אורגינל (מספר סידורי כשר) ומקסימום אם יחסם עוד פעם פשוט תעבור חברה.. (פלאפון, רמי לוי)
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות