אין קליטה| פרטנר [אזור מודיעין עילית]
-
@MERS הסים לא עולה כסף אבל כשיגמר לי הסימים אני יקבל לפי הניודים שלי ולא לפי מה שחילקתי למי שנחסם לו הסים ולכן אני לוקח כסף על המאמץ אחר כך להשיג סימים כמובן ללקוחות שלי מקבלים ללא עלות אבל טרמפיסטים משלמים
@בסטפון אמר באין קליטה| פרטנר [אזור מודיעין עילית]:
@MERS הסים לא עולה כסף אבל כשיגמר לי הסימים אני יקבל לפי הניודים שלי ולא לפי מה שחילקתי למי שנחסם לו הסים ולכן אני לוקח כסף על המאמץ אחר כך להשיג סימים כמובן ללקוחות שלי מקבלים ללא עלות אבל טרמפיסטים משלמים
כמה אתה לוקח ע"ז?
-
@בסטפון אמר באין קליטה| פרטנר [אזור מודיעין עילית]:
@MERS הסים לא עולה כסף אבל כשיגמר לי הסימים אני יקבל לפי הניודים שלי ולא לפי מה שחילקתי למי שנחסם לו הסים ולכן אני לוקח כסף על המאמץ אחר כך להשיג סימים כמובן ללקוחות שלי מקבלים ללא עלות אבל טרמפיסטים משלמים
כמה אתה לוקח ע"ז?
-
@MERS אכן
יש כנראה קריסה במודיעין עילית של רשת פרטנר.
לא יעזור החלפת סים, חכה בסבלנות שיתוקן הבעיה.@להבין-ולהשכיל אמר באין קליטה| פרטנר [אזור מודיעין עילית]:
@MERS אכן
יש כנראה קריסה במודיעין עילית של רשת פרטנר.
לא יעזור החלפת סים, חכה בסבלנות שיתוקן הבעיה.גם אצלך- כי עכשיו אצלנו במרפסת מישהו אחד הצליח להוציא שיחות ולכל השאר יש רשת אבל א"א לחייג,
צריך להתקשר כמה לפרטנר ללחוץ לעיהם לתקן [ושיכירו בזה שבכלל יש בעיה]
תודה על העדכון -
@אריW אמר באין קליטה| פרטנר [אזור מודיעין עילית]:
@MERS צדקת גם לי מתחיל להיות קריסה ברשת!!!
צריך להתקשר אליהם לטרטר אותם שיסדרו- וצריך לדרוש פיצוי [פעם שעברה שהיה קריסה תבעו אותם והם חויבו לתת פיצוי לכולם]
בהצלחה- ותעדכנו מה קורה הלאה@MERS אמר באין קליטה| פרטנר [אזור מודיעין עילית]:
@אריW אמר באין קליטה| פרטנר [אזור מודיעין עילית]:
@MERS צדקת גם לי מתחיל להיות קריסה ברשת!!!
צריך להתקשר אליהם לטרטר אותם שיסדרו- וצריך לדרוש פיצוי [פעם שעברה שהיה קריסה תבעו אותם והם חויבו לתת פיצוי לכולם]
בהצלחה- ותעדכנו מה קורה הלאההבאסה שזה לא על שמי החבילה והם בהתחלה תמיד שואלים!!!
אבל המייל שלי רשום שם אז אני שולח להם בפניות הציבור במייל!!! -
@אריW אמר באין קליטה| פרטנר [אזור מודיעין עילית]:
@MERS צדקת גם לי מתחיל להיות קריסה ברשת!!!
צריך להתקשר אליהם לטרטר אותם שיסדרו- וצריך לדרוש פיצוי [פעם שעברה שהיה קריסה תבעו אותם והם חויבו לתת פיצוי לכולם]
בהצלחה- ותעדכנו מה קורה הלאה@MERS אמר באין קליטה| פרטנר [אזור מודיעין עילית]:
@אריW אמר באין קליטה| פרטנר [אזור מודיעין עילית]:
@MERS צדקת גם לי מתחיל להיות קריסה ברשת!!!
צריך להתקשר אליהם לטרטר אותם שיסדרו- וצריך לדרוש פיצוי [פעם שעברה שהיה קריסה תבעו אותם והם חויבו לתת פיצוי לכולם]
בהצלחה- ותעדכנו מה קורה הלאהאגב מה כבר הם יכולים לסדר ומה להגיד בתתכלס'?
-
@MERS אמר באין קליטה| פרטנר [אזור מודיעין עילית]:
@אריW אמר באין קליטה| פרטנר [אזור מודיעין עילית]:
@MERS צדקת גם לי מתחיל להיות קריסה ברשת!!!
צריך להתקשר אליהם לטרטר אותם שיסדרו- וצריך לדרוש פיצוי [פעם שעברה שהיה קריסה תבעו אותם והם חויבו לתת פיצוי לכולם]
בהצלחה- ותעדכנו מה קורה הלאהאגב מה כבר הם יכולים לסדר ומה להגיד בתתכלס'?
@אריW אמר באין קליטה| פרטנר [אזור מודיעין עילית]:
@MERS אמר באין קליטה| פרטנר [אזור מודיעין עילית]:
@אריW אמר באין קליטה| פרטנר [אזור מודיעין עילית]:
@MERS צדקת גם לי מתחיל להיות קריסה ברשת!!!
צריך להתקשר אליהם לטרטר אותם שיסדרו- וצריך לדרוש פיצוי [פעם שעברה שהיה קריסה תבעו אותם והם חויבו לתת פיצוי לכולם]
בהצלחה- ותעדכנו מה קורה הלאהאגב מה כבר הם יכולים לסדר ומה להגיד בתתכלס'?
אם זה בעיה באנטנה שישלחו טכנאי- אם זה משהו ממוחשב שיסדרו [ובכל מקרה שתתועד פניה כדי לדרוש מהם אח"כ איזה פיצוי ולאיים בתביעה ייצוגית -נראה שלאחרונה היה להם כמה..]
-
@אריW אמר באין קליטה| פרטנר [אזור מודיעין עילית]:
@MERS אמר באין קליטה| פרטנר [אזור מודיעין עילית]:
@אריW אמר באין קליטה| פרטנר [אזור מודיעין עילית]:
@MERS צדקת גם לי מתחיל להיות קריסה ברשת!!!
צריך להתקשר אליהם לטרטר אותם שיסדרו- וצריך לדרוש פיצוי [פעם שעברה שהיה קריסה תבעו אותם והם חויבו לתת פיצוי לכולם]
בהצלחה- ותעדכנו מה קורה הלאהאגב מה כבר הם יכולים לסדר ומה להגיד בתתכלס'?
אם זה בעיה באנטנה שישלחו טכנאי- אם זה משהו ממוחשב שיסדרו [ובכל מקרה שתתועד פניה כדי לדרוש מהם אח"כ איזה פיצוי ולאיים בתביעה ייצוגית -נראה שלאחרונה היה להם כמה..]
@MERS אמר באין קליטה| פרטנר [אזור מודיעין עילית]:
@אריW אמר באין קליטה| פרטנר [אזור מודיעין עילית]:
@MERS אמר באין קליטה| פרטנר [אזור מודיעין עילית]:
@אריW אמר באין קליטה| פרטנר [אזור מודיעין עילית]:
@MERS צדקת גם לי מתחיל להיות קריסה ברשת!!!
צריך להתקשר אליהם לטרטר אותם שיסדרו- וצריך לדרוש פיצוי [פעם שעברה שהיה קריסה תבעו אותם והם חויבו לתת פיצוי לכולם]
בהצלחה- ותעדכנו מה קורה הלאהאגב מה כבר הם יכולים לסדר ומה להגיד בתתכלס'?
אם זה בעיה באנטנה שישלחו טכנאי- אם זה משהו ממוחשב שיסדרו [ובכל מקרה שתתועד פניה כדי לדרוש מהם אח"כ איזה פיצוי ולאיים בתביעה ייצוגית -נראה שלאחרונה היה להם כמה..]
תודה!!!
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות