מצלמה c2
-
@מיכאל-ה1234 א. הייתי מציע לך לשנות לכתרת יותר ברורה כמו "עזרה בהוצאת מצלמה בC2"
ב. פתח את הטלפון והוצא את המצלמה מקופסת הברזל@שלמה-ווייס תודה רבה אני ינסה
-
@שלמה-ווייס אולי יש אופציה שלא יוכלו לפתוח אותו דרך אנשי קשר (בהוספת תמונה) ואז ממילא כבר לא יצטרכו לשבור את המצלמה כי לא יהיה דרך להגיע למצלמה
-
@אני-רוצה למה לך להוציא אותה ממש?
כשאתה מסתיר אז אתה בלי מחשב לא יכול לפתוח -
-
-
אם אתה מעוניין שלא יהיה לך שום אופציה להגיע למצלמה פשוט תשחית אותה. אני סרקתי את העדשה במסרקות של ברזל... בהצלחה
-
אוקיי תודה כולם עזרתם לי מאוד
-
אוקיי תודה כולם עזרתם לי מאוד
@מיכאל-ה1234 מאיפה אתה ?
אני יכול להוריד לך אותה -
כבר הסתדרתי אבל תודה רבה
-
@מיכאל-ה1234 תשנה לנושא שנפתר
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות