עזרה ב-WinRAR | הורדת קבצים מג'מבו מייל!!
-
כנראה שלא הסברתי טוב,
מיד שאני פותח את הווינראר זה מראה לי את השגיאה, עוד לפני שאני מחלץ.@יוסי1234 אמר בעזרה ב-WinRAR | הורדת קבצים מג'מבו מייל!!:
מיד שאני פותח את הווינראר
אז אל תפתח פשוט תלחץ בלחצן הימני על הקובץ ותחלץ
-
@יוסי1234 אמר בעזרה ב-WinRAR | הורדת קבצים מג'מבו מייל!!:
מיד שאני פותח את הווינראר
אז אל תפתח פשוט תלחץ בלחצן הימני על הקובץ ותחלץ
@יהושע-זופניק אמר בעזרה ב-WinRAR | הורדת קבצים מג'מבו מייל!!:
אז אל תפתח פשוט תלחץ בלחצן הימני על הקובץ ותחלץ
אם הוא לא יכול לפתוח גם לא יוכל לחלץ...
-
@שלמה-ווייס סליחה על הבורות אבל מה זה ZIP-7
-
@שלמה-ווייס סליחה על הבורות אבל מה זה ZIP-7
@יוסי1234 עוד תוכנה
-
@שלמה-ווייס
תודה רבה אין עליך!!
אני ינסה את זה! -
@שלמה-ווייס
תודה רבה אין עליך!!
אני ינסה את זה!@יוסי1234 ותעדכן מיד כשעזר בעז"ה
-
@שלמה-ווייס
אוקיי.
וסורי שאני לא יכול לעשות לייק......
עדיין נהג חדש....... -
@שלמה-ווייס
אוקיי.
וסורי שאני לא יכול לעשות לייק......
עדיין נהג חדש.......@יוסי1234 החיים זה לא לייקים... בסך הכל מאד אשמח עם עזרתי לך והיה זה שכרי
-
@יוסי1234 ותעדכן מיד כשעזר בעז"ה
@שלמה-ווייס אני יגי לך את האמת קרה לי את זה דווקא לפני שעה וחשבתי מה שכולם אמרו אוליי ההורדה לא היתה טובה אבל עכשיו נסיתי עם zip7 ועובד מצויין
-
@יוסי1234 אמר בעזרה ב-WinRAR | הורדת קבצים מג'מבו מייל!!:
יש אותה פה??
אגב כשאתה מעוניין לענות למישהו ורוצה שזה יהבהב לו אז תלחץ על תגובה מתחת לפוסט שלו
-
@שלמה-ווייס אני יגי לך את האמת קרה לי את זה דווקא לפני שעה וחשבתי מה שכולם אמרו אוליי ההורדה לא היתה טובה אבל עכשיו נסיתי עם zip7 ועובד מצויין
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות