עזרה ב-WinRAR | הורדת קבצים מג'מבו מייל!!
-
@MENIS אמר בעזרה ב-WinRAR | הורדת קבצים מג'מבו מייל!!:
כנראה הייתה בעיה בהורדה וחסר נתונים, תוריד שוב
הורדתי כבר כמה פעמים ויש את אותה הבעיה!!
מה עושים??
-
שלחו לי תמונות בג'מבו מייל, אחרי כמה זמן זה מראה שזה גמר להוריד אז אני פותח את ה-WinRAR וזה מה שזה מראה לי-

מה עושיםםם???@יוסי1234 מחלצים בעזרת 7-ZIP בהצלחה
-
@יוסי1234 מחלצים בעזרת 7-ZIP בהצלחה
@שלמה-ווייס זה יחלץ רק את הקבצים השלמים, הפגומים יצאו פגומים
-
@שלמה-ווייס זה יחלץ רק את הקבצים השלמים, הפגומים יצאו פגומים
@MENIS אמר בעזרה ב-WinRAR | הורדת קבצים מג'מבו מייל!!:
@שלמה-ווייס זה יחלץ רק את הקבצים השלמים, הפגומים יצאו פגומים
לא יודע אבל המון פעמים ווינראר מזהה כקובץ פגום בלי שום סיבה ו 7-ZIP פותר את הבעיה
-
@שלמה-ווייס
אין בעיה בלחלץ יש בעיה בהורדה,
זאת אומרת שעוד לפני שאני מחלץ אני לא מצליח בכל לראות את זה. -
@שלמה-ווייס
אין בעיה בלחלץ יש בעיה בהורדה,
זאת אומרת שעוד לפני שאני מחלץ אני לא מצליח בכל לראות את זה.@יוסי1234 עדיין לא בטוח שזה בעיה בהורדה כי גם ניסת לפתוח באמצעות ווינראר לא?
-
@יוסי1234 מה ניסת? לפתוח באמצעות ווינראר?
-
שלחו לי תמונות בג'מבו מייל, אחרי כמה זמן זה מראה שזה גמר להוריד אז אני פותח את ה-WinRAR וזה מה שזה מראה לי-

מה עושיםםם???@יוסי1234 כשאתה מחלץ ולא פותח ,מה מופיע לך?
-
@יוסי1234 אז אל תלחץ על זה אלא תלך לאיפה שזה ירד ותחלץ מה מופיע?
-
כנראה שלא הסברתי טוב,
מיד שאני פותח את הווינראר זה מראה לי את השגיאה, עוד לפני שאני מחלץ. -
כנראה שלא הסברתי טוב,
מיד שאני פותח את הווינראר זה מראה לי את השגיאה, עוד לפני שאני מחלץ.@יוסי1234 זה לא משנה בכלל כי ווינראר אינו יכול לקרוא את הקובץ ומצידו זה פגום
אני שוב פעם מציע לך לנסות את 7-ZIP -
כנראה שלא הסברתי טוב,
מיד שאני פותח את הווינראר זה מראה לי את השגיאה, עוד לפני שאני מחלץ.@יוסי1234 אמר בעזרה ב-WinRAR | הורדת קבצים מג'מבו מייל!!:
מיד שאני פותח את הווינראר
אז אל תפתח פשוט תלחץ בלחצן הימני על הקובץ ותחלץ
-
@יוסי1234 אמר בעזרה ב-WinRAR | הורדת קבצים מג'מבו מייל!!:
מיד שאני פותח את הווינראר
אז אל תפתח פשוט תלחץ בלחצן הימני על הקובץ ותחלץ
@יהושע-זופניק אמר בעזרה ב-WinRAR | הורדת קבצים מג'מבו מייל!!:
אז אל תפתח פשוט תלחץ בלחצן הימני על הקובץ ותחלץ
אם הוא לא יכול לפתוח גם לא יוכל לחלץ...
-
@שלמה-ווייס סליחה על הבורות אבל מה זה ZIP-7
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות