מישהו אולי יודע עד כמה זיכרון בכרטיס SD אפשר להכניס ליאנג?
-
@שמואל-ש תפתח את הexe ובחלון שיפתח אתה תראה את רשימת הכוננים המחוברים תבחר את ההתקן הרצוי ותעשה מקש ימני ותבחר בפירמוט
-
@שמואל-ש תפתח את הexe ובחלון שיפתח אתה תראה את רשימת הכוננים המחוברים תבחר את ההתקן הרצוי ותעשה מקש ימני ותבחר בפירמוט
-
@שמואל-ש עכשיו תעשה מאפיינים על הכונן ותראה אם הוא באמת הפך ל fat32 ואם כן אז זה אמור לעבוד תנסה להכניס כמה קבצים ולראות אם עובד
-
@שמואל-ש עכשיו תעשה מאפיינים על הכונן ותראה אם הוא באמת הפך ל fat32 ואם כן אז זה אמור לעבוד תנסה להכניס כמה קבצים ולראות אם עובד
-
@שמואל-ש עכשיו תעשה מאפיינים על הכונן ותראה אם הוא באמת הפך ל fat32 ואם כן אז זה אמור לעבוד תנסה להכניס כמה קבצים ולראות אם עובד
-
@שמואל-ש עכשיו תעשה מאפיינים על הכונן ותראה אם הוא באמת הפך ל fat32 ואם כן אז זה אמור לעבוד תנסה להכניס כמה קבצים ולראות אם עובד
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות