דחוף !!! האם עצמאי יכול עדיין להגיש קבלות מתרומות [סעיף 46] לניכוי מס 2019 ???
-
@שמעיה באופן הרגיל א"א, מכיון שאתה מגיש את האישור ממס הכנסה למעסיק לפני שהוא מעביר את המס שאתה שילמת (שמשולם בתחילת כל שנה על השנה לפניה), והוא מנכה את המס בתלוש.
יש אופציה של החזר מס 6 שנים אחורה, להוציא את המס ממס הכנסה, אבל זה כבר סיפור אחר ומסובך ובד"כ לא משתלם -
@שמעיה באופן הרגיל א"א, מכיון שאתה מגיש את האישור ממס הכנסה למעסיק לפני שהוא מעביר את המס שאתה שילמת (שמשולם בתחילת כל שנה על השנה לפניה), והוא מנכה את המס בתלוש.
יש אופציה של החזר מס 6 שנים אחורה, להוציא את המס ממס הכנסה, אבל זה כבר סיפור אחר ומסובך ובד"כ לא משתלם@צבי-0 אמר בדחוף !!! האם אפשר עדיין להגיש קבלות מתרומות [סעיף 46] לניכוי מס 2019 ???:
@שמעיה באופן הרגיל א"א, מכיון שאתה מגיש את האישור ממס הכנסה למעסיק לפני שהוא מעביר את המס שאתה שילמת (שמשולם בתחילת כל שנה על השנה לפניה), והוא מנכה את המס בתלוש.
יש אופציה של החזר מס 6 שנים אחורה, להוציא את המס ממס הכנסה, אבל זה כבר סיפור אחר ומסובך ובד"כ לא משתלםומה לגבי עצמאי ?
-
@צבי-0 אמר בדחוף !!! האם אפשר עדיין להגיש קבלות מתרומות [סעיף 46] לניכוי מס 2019 ???:
@שמעיה באופן הרגיל א"א, מכיון שאתה מגיש את האישור ממס הכנסה למעסיק לפני שהוא מעביר את המס שאתה שילמת (שמשולם בתחילת כל שנה על השנה לפניה), והוא מנכה את המס בתלוש.
יש אופציה של החזר מס 6 שנים אחורה, להוציא את המס ממס הכנסה, אבל זה כבר סיפור אחר ומסובך ובד"כ לא משתלםומה לגבי עצמאי ?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות