בעיה בטעינת כרטיס מיקרו ביאנג
-
קניתי עכשיו כרטיס מיקרו של סאנדיסק חדש (של 64 ג'יגה, מהיר) וכשאני מכניס אותו ליאנג עולה לי הודעה "טוען כרטיס sd" ומיד אחר כך "כרטיס sd הוסר ניתן להוציא בבטחה" איך אפשר לסדר את זה?
-
@שמואל-ש לא נראה שזה הבעיה שלך כי אצלך הכרטיס נקלט רק הקבצים מופיעים פגומים
ואצל @יאיר-מן הבעיה הייתה שהכרטיס לא נקלט בכלל
בכל אופן תנסה עם רופוס לפרמט לfat32 -
@שמואל-ש לא נראה שזה הבעיה שלך כי אצלך הכרטיס נקלט רק הקבצים מופיעים פגומים
ואצל @יאיר-מן הבעיה הייתה שהכרטיס לא נקלט בכלל
בכל אופן תנסה עם רופוס לפרמט לfat32 -
@שמואל-ש לא נראה שזה הבעיה שלך כי אצלך הכרטיס נקלט רק הקבצים מופיעים פגומים
ואצל @יאיר-מן הבעיה הייתה שהכרטיס לא נקלט בכלל
בכל אופן תנסה עם רופוס לפרמט לfat32
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות