דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. מחשבים וטכנולוגיה
  3. עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה
  4. מצלמת רשת לא עובדת לאחר החלפת כונן SSD

מצלמת רשת לא עובדת לאחר החלפת כונן SSD

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה
63 פוסטים 6 כותבים 2.3k צפיות 3 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • B bbn

    @y-e תנסה ככה
    תסיר את ההתקן של המצלמה
    ותפעיל את המחשב מחדש

    y.e.Y מנותק
    y.e.Y מנותק
    y.e.
    מורחק
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #11

    @bbn לא עזר

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • y.e.Y y.e.

      לא עובד גם בזום...

      M מנותק
      M מנותק
      MERS
      מורחק
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #12

      @y-e אמר במצלמת רשת לא עובדת לאחר החלפת כונן SSD:

      לא עובד גם בזום...

      למה אתה לא מנסה את אפליקציית מצלמה של פורמט פקטורי

      y.e.Y תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • M MERS

        @y-e אמר במצלמת רשת לא עובדת לאחר החלפת כונן SSD:

        לא עובד גם בזום...

        למה אתה לא מנסה את אפליקציית מצלמה של פורמט פקטורי

        y.e.Y מנותק
        y.e.Y מנותק
        y.e.
        מורחק
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #13

        @MERS ברגע שזה לא עובד בזום לא יעזור לי שיעבוד בפקטורי. .

        M תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • y.e.Y y.e.

          @MERS ברגע שזה לא עובד בזום לא יעזור לי שיעבוד בפקטורי. .

          M מנותק
          M מנותק
          MERS
          מורחק
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #14

          @y-e אמר במצלמת רשת לא עובדת לאחר החלפת כונן SSD:

          @MERS ברגע שזה לא עובד בזום לא יעזור לי שיעבוד בפקטורי. .

          יעזור לך שנדע איפה הבעיה [אם יעבוד שם אני אוכל לעזור לך איך לסדר גם דרך 'מצלמה' וכנראה גם לזום]
          בהצלחה

          y.e.Y תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • M MERS

            @y-e אמר במצלמת רשת לא עובדת לאחר החלפת כונן SSD:

            @MERS ברגע שזה לא עובד בזום לא יעזור לי שיעבוד בפקטורי. .

            יעזור לך שנדע איפה הבעיה [אם יעבוד שם אני אוכל לעזור לך איך לסדר גם דרך 'מצלמה' וכנראה גם לזום]
            בהצלחה

            y.e.Y מנותק
            y.e.Y מנותק
            y.e.
            מורחק
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #15

            @MERS איפה יש מצלמה בפורמט פקטורי?

            M תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • y.e.Y y.e.

              @MERS איפה יש מצלמה בפורמט פקטורי?

              M מנותק
              M מנותק
              MERS
              מורחק
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי MERS
              #16

              @y-e אמר במצלמת רשת לא עובדת לאחר החלפת כונן SSD:

              @MERS איפה יש מצלמה בפורמט פקטורי?

              כנס לכאן- 1997cd03-bb35-4a50-9343-1b8cbbb3ca83-image.png

              ואז תלחץ כאן- 0c1151b8-9d19-4904-9d8f-f5a51411cdb7-image.png
              בהצלחה

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • y.e.Y מנותק
                y.e.Y מנותק
                y.e.
                מורחק
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #17

                IMG_20200727_204535.jpg לא עובד

                B M 2 תגובות תגובה אחרונה
                0
                • y.e.Y y.e.

                  IMG_20200727_204535.jpg לא עובד

                  B מנותק
                  B מנותק
                  bbn
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #18

                  @y-e מה הדגם של המחשב?
                  ניסיתה להוריד מאתר היצרן ?

                  y.e.Y תגובה 1 תגובה אחרונה
                  2
                  • B bbn

                    @y-e מה הדגם של המחשב?
                    ניסיתה להוריד מאתר היצרן ?

                    y.e.Y מנותק
                    y.e.Y מנותק
                    y.e.
                    מורחק
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #19

                    @bbn רשמתי דגם למעלה ולא הצלחתי דרך אתר היצרן

                    B תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • y.e.Y y.e.

                      @bbn רשמתי דגם למעלה ולא הצלחתי דרך אתר היצרן

                      B מנותק
                      B מנותק
                      bbn
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #20

                      @y-e מה לא הצלחתה בשל היצרן ?

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      2
                      • y.e.Y y.e.

                        IMG_20200727_204535.jpg לא עובד

                        M מנותק
                        M מנותק
                        MERS
                        מורחק
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #21

                        @y-e אמר במצלמת רשת לא עובדת לאחר החלפת כונן SSD:

                        IMG_20200727_204535.jpg לא עובד

                        הגענו לאופציה האחרונה- פעם כשהיה לי מחשב ASUS נוטבוק היה חסר לי מקום אז מחקתי כל מיני קבצי מערכת שהיו נראים לי לא נצרכים לשימושים שלי במחשב- תכל'ס אחרי כמה שבועות אני מגלה שזה יצר לי בעיות במצלמה [אני לא זוכר איזה קוד שגיאה אבל משהו ברעיון שלך]- מה שעשיתי זה פשוט להריץ שוב התקנה של ווינדוס על המחשב- בלי למחוק כלום וכו' [זה נראה לי מחזיר את כל ההגדרות למצב המקורי] וזה חזר לעבוד- אם הבעיה שלך לא פיזית [וודאי אם פעם זה עבד לך] אז זה יוכל לעזור לך,
                        בהצלחה
                        [ותעדכן עאם זה עזר לך]

                        y.e.Y תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • M MERS

                          @y-e אמר במצלמת רשת לא עובדת לאחר החלפת כונן SSD:

                          IMG_20200727_204535.jpg לא עובד

                          הגענו לאופציה האחרונה- פעם כשהיה לי מחשב ASUS נוטבוק היה חסר לי מקום אז מחקתי כל מיני קבצי מערכת שהיו נראים לי לא נצרכים לשימושים שלי במחשב- תכל'ס אחרי כמה שבועות אני מגלה שזה יצר לי בעיות במצלמה [אני לא זוכר איזה קוד שגיאה אבל משהו ברעיון שלך]- מה שעשיתי זה פשוט להריץ שוב התקנה של ווינדוס על המחשב- בלי למחוק כלום וכו' [זה נראה לי מחזיר את כל ההגדרות למצב המקורי] וזה חזר לעבוד- אם הבעיה שלך לא פיזית [וודאי אם פעם זה עבד לך] אז זה יוכל לעזור לך,
                          בהצלחה
                          [ותעדכן עאם זה עזר לך]

                          y.e.Y מנותק
                          y.e.Y מנותק
                          y.e.
                          מורחק
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #22

                          @MERS זה אומר להתקין את כל התוכנות מחדש אחר כך... כבד לי

                          משה מזרחימ M 2 תגובות תגובה אחרונה
                          0
                          • y.e.Y y.e.

                            @MERS זה אומר להתקין את כל התוכנות מחדש אחר כך... כבד לי

                            משה מזרחימ מנותק
                            משה מזרחימ מנותק
                            משה מזרחי
                            מדריכים
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #23

                            @y-e
                            לא
                            זה לא מוחק כלום
                            אתה צריך את אותו גרסה בדיוק שיש לך , לחלץ וללחוץ על הקובץ התקנה

                            הסיסמה לקבצים הדחוסים שלי : 1234

                            y.e.Y תגובה 1 תגובה אחרונה
                            1
                            • y.e.Y y.e.

                              @MERS זה אומר להתקין את כל התוכנות מחדש אחר כך... כבד לי

                              M מנותק
                              M מנותק
                              MERS
                              מורחק
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #24

                              @y-e אמר במצלמת רשת לא עובדת לאחר החלפת כונן SSD:

                              @MERS זה אומר להתקין את כל התוכנות מחדש אחר כך... כבד לי

                              ממש לא- אם אתה בוחר התקנה בלי למחוק כלום [לפעמים צריך בחירה פסיבית (דהיינו כניסה להגדרות שם ולבחור)] אז זה לא מוחק כלום,
                              יש 3 אופציות
                              א) בלי למחוק כלום
                              ב) למחוק רק תכנות בלי קבצים
                              ג) למחוק הכל (התקנה נקיה),
                              אתה רק צריך לבחור לשמור הכל בלי למחוק כלום
                              בהצלחה

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              1
                              • משה מזרחימ משה מזרחי

                                @y-e
                                לא
                                זה לא מוחק כלום
                                אתה צריך את אותו גרסה בדיוק שיש לך , לחלץ וללחוץ על הקובץ התקנה

                                y.e.Y מנותק
                                y.e.Y מנותק
                                y.e.
                                מורחק
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #25

                                @משה-מזרחי איך אני עושה את זה

                                משה מזרחימ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                1
                                • y.e.Y y.e.

                                  @משה-מזרחי איך אני עושה את זה

                                  משה מזרחימ מנותק
                                  משה מזרחימ מנותק
                                  משה מזרחי
                                  מדריכים
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #26

                                  @y-e
                                  יש לך את הקובץ iso של הגרסה שלך?

                                  הסיסמה לקבצים הדחוסים שלי : 1234

                                  y.e.Y תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • משה מזרחימ משה מזרחי

                                    @y-e
                                    יש לך את הקובץ iso של הגרסה שלך?

                                    y.e.Y מנותק
                                    y.e.Y מנותק
                                    y.e.
                                    מורחק
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #27

                                    @משה-מזרחי לא

                                    M B 2 תגובות תגובה אחרונה
                                    0
                                    • y.e.Y y.e.

                                      @משה-מזרחי לא

                                      M מנותק
                                      M מנותק
                                      MERS
                                      מורחק
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #28

                                      @y-e אמר במצלמת רשת לא עובדת לאחר החלפת כונן SSD:

                                      @משה-מזרחי לא

                                      איזה גירסא יש לך?
                                      אשלח לך קישור

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • y.e.Y y.e.

                                        @משה-מזרחי לא

                                        B מנותק
                                        B מנותק
                                        bbn
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #29

                                        @y-e אבל החלפתה SSD
                                        זאת אומרת שהמחשב הותקן עכשיו לא ?

                                        y.e.Y תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        6
                                        • משה מזרחימ מנותק
                                          משה מזרחימ מנותק
                                          משה מזרחי
                                          מדריכים
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #30

                                          @y-e
                                          תוריד אותו
                                          תחלץ אותו
                                          ואז יש שם קובץ עם הסימון של התקנה ( לא זוכר שם ) תלחץ עליו

                                          הסיסמה לקבצים הדחוסים שלי : 1234

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          1

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות

                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • חוקי הפורום
                                          • פופולרי
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • צור קשר